MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hoody negeert mn pm...

Dacht dak gister het zwaar zou krijgen maar viel allemaal harstikke mee :)

Geslaagd voor autorijbewijs, happy mee; D

Bijna geen last meer van schouder.

Shoulder day 2day!!

hahaha ik krijg net de volgende whatsapp bericht van een meisje die ik 2 maandjes geleden ofzo gebanged had ik citeer:
Fackinh helll. Suwardi je bent naïef, arrogant, nep, narcistisch,onzeker,wanhopig en overcoïtust. Terwijl je dat ding niet eens omhoog krijgt.

:roflol:!!! ging helemaal stuk. Ik kreeg btw geen stijve toen ze me derde been ging kussen dus daarom dat laatste

hahaha ik krijg net de volgende whatsapp bericht van een meisje die ik 2 maandjes geleden ofzo gebanged had ik citeer:
Fackinh helll. Suwardi je bent naïef, arrogant, nep, narcistisch,onzeker,wanhopig en overcoïtust. Terwijl je dat ding niet eens omhoog krijgt.

:roflol:!!! ging helemaal stuk. Ik kreeg btw geen stijve toen ze me derde been ging kussen dus daarom dat laatste
Hoe heb je haar gebanged als je hem niet omhoog kreeg? :p

Narcistisch en onzeker gaan niet zo goed samen, vast een slimme meid.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Hoe heb je haar gebanged als je hem niet omhoog kreeg? :p

Ik kreeg geen stijve toen ze mr derde been ging kussen maar ktijg gswoon stijve al ik zoen en droogneuk

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:40 ----------

Narcistisch en onzeker gaan niet zo goed samen, vast een slimme meid.
Ze heeft volgens mij geestelijke problmen. ik wou nog bijna zeggen als reactie dat ze pannekoektepels heeft maar vind nogal kinderachtig om persoonlijke aanval te doen

Hmm.. Ellende met de auto lijkt leuk uit te pakken. ^^

Ik kreeg geen stijve toen ze mr derde been ging kussen maar ktijg gswoon stijve al ik zoen en droogneuk

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:40 ----------

Ze heeft volgens mij geestelijke problmen. ik wou nog bijna zeggen als reactie dat ze pannekoektepels heeft maar vind nogal kinderachtig om persoonlijke aanval te doen

:roflol:

Terug
Naar boven