MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

We moeten 'n robot programmeren binnen 'n simulatie gebaseerd op de Unreal engine. Heeft iemand 'n youtube filmpje aan van diezelfde engine, met 'n robot. Weet meneer met 'n PhD natuurkunde + PhD informatica het youtube filmpje NIET als filmpje te herkennen :roflol: "Zo! Jij bent al aardig op weg zie ik." :roflol:

:roflol: wut

Ja, is ook 'n andere docente die niet wist hoe ze 'n slideshow op de beamer kreeg, en vervolgens wist ze ook niet hoe ze het full screen moest doen (ze trapte zelfs in het alt + f4 geintje die geroepen werd).

En dat heeft dan ook 'n PhD informatica.

Ja, is ook 'n andere docente die niet wist hoe ze 'n slideshow op de beamer kreeg, en vervolgens wist ze ook niet hoe ze het full screen moest doen (ze trapte zelfs in het alt + f4 geintje die geroepen werd).

Dat bedoel ik dus, het begrip ''intelligentie'' blijkt weer nergens op te slaan, zo'n controversiele begrip imo.

Dat bedoel ik dus, het begrip ''intelligentie'' blijkt weer nergens op te slaan, zo'n controversiele begrip imo.

Ze zijn allemaal wel slim hoor, alleen zitten nogal wat verwarde types tussen die nogal ver van de werkelijkheid af staan.

Als ik het zo hoor lijkt het alsof ik zelfs mijn PhD informatica kan halen met mijn beperkte kennis HTML en algemene handigheid op pc's.

Aced examen Frans mondeling.
Hopelijk kan ik dat morgen ook van Duits mondeling zeggen.

Als ik het zo hoor lijkt het alsof ik zelfs mijn PhD informatica kan halen met mijn beperkte kennis HTML en algemene handigheid op pc's.

Strict gezien zou je het kunnen halen door sterk wiskundig te zijn en puur de theorie te leren die je voorgeschoteld krijgt. Uberhaupt normaal met 'n OS werken en dat soort dingen behoort natuurlijk niet tot het curriculum, ondanks dat je wel leert hoe 'n OS theoretisch voor de rest in elkaar steekt. :o

Beetje normaal persoon die het studeert is bovengemiddeld handig met computers, maar goed, de docenten zijn precies de personen die er onhandig mee zijn voor de rest :roflol:

Veel te druk met studie en werk afgelopen, vandaag eindelijk weer kunnen trainen sinds 5 dagen :)

merk niks van 400g caffeine, opvoeren? Ik drink geen cola/koffie enz

die fout maak ik altijd..
Ja 400mg

Lekker getraind. Eindelijk weer voorzichtig gebencht. :heart:

Terug
Naar boven