AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kerel zo van ja vroeger was je dik en nu oppeens dit jonge, zwaar respect. Geweldig zon reactie toch.:D:p meteen daarna vroeg die wat ik gebruikte.:rolleyes::p was wel lelijk ik zei tegen hem, train je ook ..:o

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 15:40 ----------

Haar figuur wel eens gezien?!?!?!:mad:

Niet mijn smaak.
Maar wel respect voor Niwith der training wijze enzo;)

Whaha jij bent altijd wel enorm bezig met het beoordelen van andere mensen en komt dan standaard tot de conclusie dat hun doodsaai zijn. Hoe weet je dat nu vraag ik me dan af? En wat maakt jou nou zo speciaal om dat over hun te zeggen?

Oh please. Haal adem.

Ja.. Ik geniet er van om personen die zichzelf vroeger helemaal geweldig vonden over de rug van een ander, nu te zien aftakelen. Nog voor hun 30ste. ;)
Spijt me zeer maar dan durf ik hardop te zeggen dat ik best blij ben met hoe mijn leven in elkaar steekt en waar ik voor werk qua lichaam.

Iets met what goes around..

Het zou wat anders zijn als ik ze in hun gezicht zou uitlachen. Ik geniet momenteel van de jaloerse blikken van de ex popijopie dames. Ik zeg niets, alleen braaf gedag ;) Lekker de eer aan mijzelf houden.

Kan terugkijken op een geslaagde avond uit gister in Rotterdam:)

Oh please. Haal adem.

Ja.. Ik geniet er van om personen die zichzelf vroeger helemaal geweldig vonden over de rug van een ander, nu te zien aftakelen. Nog voor hun 30ste. ;)
Spijt me zeer maar dan durf ik hardop te zeggen dat ik best blij ben met hoe mijn leven in elkaar steekt en waar ik voor werk qua lichaam.

Het zou wat anders zijn als ik ze in hun gezicht zou uitlachen. Ik geniet momenteel van de jaloerse blikken van de ex popijopie dames. Ik zeg niets, alleen braaf gedag ;) Lekker de eer aan mijzelf houden.
same here, al die mensen die populair deden zijn ofwel ecto of dik meestal herkennen ze mij niet meer. Al die meisjes keken vroeger bijna niet naar me om waar ze nu allemaal op me zitten te soppen

same here, al die mensen die populair deden zijn ofwel ecto of dik meestal herkennen ze mij niet meer. Al die meisjes keken vroeger bijna niet naar me om waar ze nu allemaal op me zitten te soppen

heel erg herkanbaar, mensen die op me neer keken vroeger die nu ****ing jaloers zijn

Oh please. Haal adem.

:roflol: geef je gelijk

je bent nu dan net zo erg als hun maar maakt niet uit
women logic

heel erg herkanbaar, mensen die op me neer keken vroeger die nu ****ing jaloers zijn
ik wil niet op zon 16jarige breezersletje lijken met stoere quotes enzo maar:
first they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, than you win.

women logic
Nah, is iets anders. Doe ik ook graag bij ettertjes met dikke nek van vroeger. Van die mensen met een grote mond op school, ze buizen en zodra ze weg zijn van het school gaan al die mensen die vroeger bang waren van hen ineens enkel nog slecht spreken over hen :p. Dan lig ik steeds plat van het lachen. Als ik da nu enkele jaren later zie dat enkelen van hen auto's stelen en ik hoger onderwijs doe... makes my day.
Zoals Nitwit zei, boontje komt om zn loontje. Wat ik nu zeg natuurlijk nog beetje anders dan bij Nitwit

women logic

Nee, ik knal ze niet af en plein public. Ik zet ze niet voor schandaal, ik maak geen lullige opmerkingen, ik doe niet breed tegenover ze.
Ik lach in mijzelf. Ik geniet in mijzelf, ik weet beter: in mijzelf.

Ik ga niet lopen diknekken in het bijzijn van deze figuren. Mijn aanwezigheid is genoeg om ze achter de oren te laten krabben. Daar waar ze in hun kinder/pubertijd/tiener jaren dachten heel wat te zijn en andere het leven zuur te kunnen maken, stellen ze nu niets meer voor. Ik denk dat ze zich dat ook wel realiseren als ze nu braaf een schijnheilig praatje met je komen maken.

Arrogant? Ik ? Nee. Ik werk er hard voor, ik denk niet dat ik een beter lichaam heb: ik weet dat ik een beter lichaam heb.
Niet alleen uiterlijk wise trouwens. Ze zijn allemaal totaal ingekakt. Not my cup of tea.

Ik heb er lol om ja, maar wel in mijzelf.

Goed en hier dan even gallen :)

women logic

Akkoord.

Altijd jammer als mensen zich daar zo druk om maken. Ken zo ook een kerel die me in het middelbaar altijd pestte omdat ik dik was. Als ik hem nu tegenkom maken we gewoon gezellig een praatje en drinken we er eentje. Iedereen doet wel domme dingen als ze jong zijn. Wil nie zeggen dat ze nu nog diezelfde persoon zijn als toen. Op een van onze dronken gesprekken heeft die zich ook eens verontschuldigd daarvoor, dat maakt veel meer goed dan dat ik me nu beter zou moeten voelen tov hem.

was je vroeger een klein dikkertje nitwit? :D

Akkoord.

Altijd jammer als mensen zich daar zo druk om maken. Ken zo ook een kerel die me in het middelbaar altijd pestte omdat ik dik was. Als ik hem nu tegenkom maken we gewoon gezellig een praatje en drinken we er eentje. Iedereen doet wel domme dingen als ze jong zijn. Wil nie zeggen dat ze nu nog diezelfde persoon zijn als toen. Op een van onze dronken gesprekken heeft die zich ook eens verontschuldigd daarvoor, dat maakt veel meer goed dan dat ik me nu beter zou moeten voelen tov hem.

Verschil tussen ruzies tussen mannen en ruzies tussen vrouwen.
Als er iets kleins gezegd wordt onder vrouwen dat kwetsend is praten ze jaren niet meer. Mannen kunnen het ene moment vechten en even erna samen een pint drinken.

Nee, ik knal ze niet af en plein public. Ik zet ze niet voor schandaal, ik maak geen lullige opmerkingen, ik doe niet breed tegenover ze.
Ik lach in mijzelf. Ik geniet in mijzelf, ik weet beter: in mijzelf.

Ik ga niet lopen diknekken in het bijzijn van deze figuren. Mijn aanwezigheid is genoeg om ze achter de oren te laten krabben. Daar waar ze in hun kinder/pubertijd/tiener jaren dachten heel wat te zijn en andere het leven zuur te kunnen maken, stellen ze nu niets meer voor. Ik denk dat ze zich dat ook wel realiseren als ze nu braaf een schijnheilig praatje met je komen maken.

Arrogant? Ik ? Nee. Ik werk er hard voor, ik denk niet dat ik een beter lichaam heb: ik weet dat ik een beter lichaam heb.
Niet alleen uiterlijk wise trouwens. Ze zijn allemaal totaal ingekakt. Not my cup of tea.

Ik heb er lol om ja, maar wel in mijzelf.

Goed en hier dan even gallen :)

lol jij denkt dat het hun een bal uitmaakt dat je iets groter bent, beetje druk maken om niets, ook om nu helemaal je vertier te halen uit zoiets. beetje onzeker nogmaals

Terug
Naar boven