MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

11u geslapen vannacht

fyeah.jpg

Mocht wel eens na 2 weken elke nacht 3-6u slaap te hebben gehad

nieuwe kleren en shit:
2x hempje (geen standaard wit/grijs/zwart oid)
2x rugzak
3xt-shirt
1x shorts
1xkaki chino

:) nieuwe kleren maken mij altijd blij

Nice, welke winkels ben je geweest? Wil deze week zelf ook wat nieuwe dingen halen, misschien heb je nog tips.

Nice, welke winkels ben je geweest? Wil deze week zelf ook wat nieuwe dingen halen, misschien heb je nog tips.
Alles online :) dan weet ik ook zeker dat ik spullen heb die weinig mensen hebben enzo.

broekje + 1 shirt op topman.com gehaald (niet alles is even leuk).

de rest allemaal gehaald op asos.com , op asos hebben ze letterlijk 2000 verschillende shirts etc en alles word gedragen door een model waarbij aangegeven word hoe lang het model is en welke maat hij draagt. Dan kan je qua postuur een beetje vergelijken hoe het bij jou zou staan met die maat en of je dan groter/kleiner nodig hebt. haal daar nu sinds een jaar ofzo ongeveer al me t-shirts.

Alles online :) dan weet ik ook zeker dat ik spullen heb die weinig mensen hebben enzo.

de rest allemaal gehaald op asos.com , op asos hebben ze letterlijk 2000 verschillende shirts etc en alles word gedragen door een model waarbij aangegeven word hoe lang het model is en welke maat hij draagt. Dan kan je qua postuur een beetje vergelijken hoe het bij jou zou staan met die maat en of je dan groter/kleiner nodig hebt. haal daar nu sinds een jaar ofzo ongeveer al me t-shirts.
Bij http://www.jeansonline.nl kan je ook eens kijken. Hier wordt ook alles door een model gedragen.

En als je het thuis krijgt en het zit totaal niet? Mogelijk om te ruilen?

Eindelijk wakker .. hel van een weekend gehad ... totaal zo'n 5 uurtjes slaap over 3 dagen, hele dagen slecht gegeten ... k*t voetbalkamp ...

Eindelijk wakker .. hel van een weekend gehad ... totaal zo'n 5 uurtjes slaap over 3 dagen, hele dagen slecht gegeten ... k*t voetbalkamp ...

Goedemorgen thomas :D
Ik heb vannnacht ook maar 4 uurtjes geslapen.. maargoed nergens last van aangezien ik die afgelopen 5 weken elke nacht 12 uur heb gehad :o

Bij http://www.jeansonline.nl kan je ook eens kijken. Hier wordt ook alles door een model gedragen.
ff gekeken vind sowieso te duur voor wat je ervoor krijgt, op asos heb je soort gelijke shirts voor bijv 20 euro goedkoper. Daarnaast zag ik niet echt leuke dingen maar iedereen heeft natuurlijk andere smaak

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 12:40 ----------

En als je het thuis krijgt en het zit totaal niet? Mogelijk om te ruilen?
ja het is mogelijk terug te sturen voor eventueel andere maat of ook geld terug
van de site:
From receipt, you have 28 days to decide if you want to return any item (this include all sale items) for a refund. If a replacement size, colour or alternative items are required you will need to place a new order. Just fill out the Returns Form enclosed with your order.

"Pakket verzonden"

:thumbs:

ff gekeken vind sowieso te duur voor wat je ervoor krijgt, op asos heb je soort gelijke shirts voor bijv 20 euro goedkoper. Daarnaast zag ik niet echt leuke dingen maar iedereen heeft natuurlijk andere smaak

van de site:
From receipt, you have 28 days to decide if you want to return any item (this include all sale items) for a refund. If a replacement size, colour or alternative items are required you will need to place a new order. Just fill out the Returns Form enclosed with your order.
Moet je dan zelf naar de post gaan? Of komen ze het ophalen? :dunno:

Wie weet stretch hemden voor een goeie prijs? Of iets met bb erop ofzo

van de site:

Nice heb net gekeken zitten leuke shirtjes bij, maar geen slim fit?(iig geen apparte sectie daarvoor) Ik heb vaak probleem dat bij een paar keer dragen bij m'n buik het net een jurk word.....

oja was weer 80.2 kg sinds ik weer 2 keer heb getraint ofzo

Bedankt voor je info, ik ga ook even op die sites rondkijken. Op reemclothing.com heb je ook vette kleding, maar volgens mij kun je daar niet met Ideal betalen (credits voor deze site gaan naar Kandijkoekje die 'm al eerder noemde).

Nice heb net gekeken zitten leuke shirtjes bij, maar geen slim fit?(iig geen apparte sectie daarvoor) Ik heb vaak probleem dat bij een paar keer dragen bij m'n buik het net een jurk word.....
er staat ook bij hoe de shirtjes vallen, grotendeels van de shirts is slimfit hoor. Als ik jou was zou ik ook ff de sale checken zitten ook wel leuke dingen tussen.
tja noem me gay maar ik koop altijd een maat dat ik weet dat ze shirts strak zitten dan valt het bij me buik enzo best mee.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 13:29 ----------

Bedankt voor je info, ik ga ook even op die sites rondkijken. Op reemclothing.com heb je ook vette kleding, maar volgens mij kun je daar niet met Ideal betalen (credits voor deze site gaan naar Kandijkoekje die 'm al eerder noemde).

ja ik zou daar ook willen bestellen maar heb je creditcard nodig en dat is me de moeite en kosten niet echt waard

Lol, lekker scheinheilig als je zegt dat je nooit mensen beoordeeld op hun uiterlijk.

Tja dan komen de mouwen tot de oksels en kun je me navel net niet zien :o Die shirtjes die je bij de J & J kunt kopen voor 15 euro stuk zitten me goed... alleen beetje saai :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 13:35 ----------

er staat ook bij hoe de shirtjes vallen, grotendeels van de shirts is slimfit hoor. Als ik jou was zou ik ook ff de sale checken zitten ook wel leuke dingen tussen.
tja noem me gay maar ik koop altijd een maat dat ik weet dat ze shirts strak zitten dan valt het bij me buik enzo best mee.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 13:29 ----------

Thanks, tja ik let daar ook op hoor... als ik een shirt koop wat maar een beetje om m'n buik heen zwabbert trek ik hem na 1x toch niet meer aan.. is ook zonde.. :o

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 13:36 ----------

Laatst bewerkt:
vakantie jobje geregeld, leuk werk kan wss bijna de hele week terecht

heerlijke borsttraining :D

Terug
Naar boven