- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
10% bodyfat gemeten vanmorgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

okay10% bodyfat gemeten vanmorgen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat lijkt me echt fawking dopeOfficieel ontslag genomen en in het bijzijn van drie klanten mijn baas een coïtusistisch vies mannetje genoemd. That made my day.![]()

Ritalin werktKen leerstof voor m'n examen morgen al
Weet iemand trouwens of rilatine echt helpt bij het studeren?
Ik moet echt slagen voor m'n examen wiskunde maar kan me onmogelijk langer dan 1u concentreren daarop...
net zoals Concerta etc 
Begrijp ik hahaha epic actie karma 4 u!Het OMMAGAWD-gezicht van die klanten was wel epic ja. Ben zo blij!![]()
Ritalin werktnet zoals Concerta etc
---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 18:50 ----------
Begrijp ik hahaha epic actie karma 4 u!
haal nootropics dan.
ik ga zelf voor caffeine in de toetsweek
haal nootropics dan.
ik ga zelf voor caffeine in de toetsweek
ik gebruikte hier altijd PWO voor, leerde ik uren achter elkaar zonder pauzeKen leerstof voor m'n examen morgen al
Weet iemand trouwens of rilatine echt helpt bij het studeren?
Ik moet echt slagen voor m'n examen wiskunde maar kan me onmogelijk langer dan 1u concentreren daarop...
Ik zat tijdens mijn examens bijna dagelijks op 400mg caffeineLol wut ben jij gek, als ik dat xou doen kan ik me niet concentreren

ik gebruikte hier altijd PWO voor, leerde ik uren achter elkaar zonder pauze
Ik zat tijdens mijn examens bijna dagelijks op 400mg caffeine
soms 600mg
3 pilletjes

Toch niet vol te houden?3 pilletjes
Als je paar nachten na elkaar 3-5u slaapt heb je dat nodig![]()
In januari is met dat niet zo goed bevallen. Deze keer wel.Toch niet vol te houden?
Heb dat ook es gedaan, begonnen op 200mg/dag, dan 400, dan 600 en laatste dag 1000mg binnen enkele uren tijd.
Ik was compleet kapot, heb 2 weken of langer moeten herstellen. En op het einde ging het niet meer om te leren ook, symptomen van oververmoeidheid waren constant aanwezig, voelde me enkel niet moe.