AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekkere training weer :D

Officieel ontslag genomen en in het bijzijn van drie klanten mijn baas een coïtusistisch vies mannetje genoemd. That made my day.:)

Ken leerstof voor m'n examen morgen al :)

Weet iemand trouwens of rilatine echt helpt bij het studeren?
Ik moet echt slagen voor m'n examen wiskunde maar kan me onmogelijk langer dan 1u concentreren daarop...

Ik moet echt slagen voor m'n examen wiskunde maar kan me onmogelijk langer dan 1u concentreren daarop...
Ritalin werkt ;) net zoals Concerta etc :)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 18:50 ----------

Het OMMAGAWD-gezicht van die klanten was wel epic ja. Ben zo blij! :D
Begrijp ik hahaha epic actie karma 4 u!

haal nootropics dan.
ik ga zelf voor caffeine in de toetsweek

:roflol: Stiiwazz, de bezemstok van het forum, noemde mij dik omdat ik vind dat zijn avi gay is :roflol:

ik gebruikte hier altijd PWO voor, leerde ik uren achter elkaar zonder pauze

net dus besteld, + wat vitd. heb de energie echt nodig deze toetsweek word spannend
(wel van 9 naar 1 onvoldoende gegaan maargoed)

3 pilletjes :)
Als je paar nachten na elkaar 3-5u slaapt heb je dat nodig :D
Toch niet vol te houden?
Heb dat ook es gedaan, begonnen op 200mg/dag, dan 400, dan 600 en laatste dag 1000mg binnen enkele uren tijd.
Ik was compleet kapot, heb 2 weken of langer moeten herstellen. En op het einde ging het niet meer om te leren ook, symptomen van oververmoeidheid waren constant aanwezig, voelde me enkel niet moe.

je stelt de crash steeds uit, maar die komt uiteindelijk echt wel

Toch niet vol te houden?
Heb dat ook es gedaan, begonnen op 200mg/dag, dan 400, dan 600 en laatste dag 1000mg binnen enkele uren tijd.
Ik was compleet kapot, heb 2 weken of langer moeten herstellen. En op het einde ging het niet meer om te leren ook, symptomen van oververmoeidheid waren constant aanwezig, voelde me enkel niet moe.
In januari is met dat niet zo goed bevallen. Deze keer wel.
Gewoon af en toe een dag inlassen waarbij je kan bijslapen :)

Terug
Naar boven