AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Na een klus in de garage van 3 dagen ( motorblok vervangen) dat de auto meteen start en loopt. Heerlijk gevoel:D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 22:32 ----------

bestel eens dexaprine dat werkt ong 5 uur lang ;)

gebruik het elke dag bij opstaan (gebruik als fatburner)

Merkte eerste 3 dagen alleen wat. nu echt niks meer eigenlijk

Vandaag een milfje die tegen me moeder had gezegd dat ik een knappe jongen ben . (wua uiterlijk) feelsgood

Na een klus in de garage van 3 dagen ( motorblok vervangen) dat de auto meteen start en loopt. Heerlijk gevoel:D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 22:32 ----------

gebruik het elke dag bij opstaan (gebruik als fatburner)

Merkte eerste 3 dagen alleen wat. nu echt niks meer eigenlijk

Dan moet je ze afwisselend gebruiken.
Ik heb ze de eerste week ook elke morgen genomen, na een tijdje merkte ik er niks meer van. Nu gebruik ik ze echter alleen vlak voor trainingen en dan merk ik er degelijk wel iets van.

Geslaaaaagd

Over dat rilatine/cafeïne gebruiken tijdens examens, en weinig slapen: is goed te doen, op het einde van je examenperiode als je echt niet meer kan.

Want die crash komt er sowieso inderdaad. Had vorig jaar plots erg last van vermoeidheidsverschijnselen. Ik sliep overdag, tenzij ik examen had die dag, en leerde 's nachts haha. De rest van de dag hield ik mij bezig met nutteloze dingen. Op het einde kreeg ik last van brainzaps en zelfs hallucinaties :roflol:

Net killer benentraining gehad. Was hard nodig, laatste tijd benen wat verwaarloosd :(

(zie log)

Zo weer na een tijdje schouders niet te hebben getraind weer proberen .. :)

foto's van feest van zaterdag staan op fb, sta op 2 foto's een chick half te nken. ben natuurlijk alweer getagged dus heeft iedereeeeeeen het gezien fuu

verkeerde topiccccc

Laatst bewerkt:
Stom wijf op facebook die leuke babynamen zocht, maar wel met de voorwaarde dat ze makkelijk te onthouden zijn en makkelijk te schrijven, en het liefst kort. :roflol:

Stom wijf op facebook die leuke babynamen zocht, maar wel met de voorwaarde dat ze makkelijk te onthouden zijn en makkelijk te schrijven, en het liefst kort. :roflol:
:D Hahha, sommige mensen.. Vaak hebben diezelfde meiden een gouden ketting om hun nek, met haar eigen naam. Anders vergeet ze die :cool:

Terug
Naar boven