foto's van feest van zaterdag staan op fb, sta op 2 foto's een chick half te nken. ben natuurlijk alweer getagged dus heeft iedereeeeeeen het gezien fuu
verkeerde topiccccc
Pics or it didn't happen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
foto's van feest van zaterdag staan op fb, sta op 2 foto's een chick half te nken. ben natuurlijk alweer getagged dus heeft iedereeeeeeen het gezien fuu
verkeerde topiccccc
Hahha, sommige mensen.. Vaak hebben diezelfde meiden een gouden ketting om hun nek, met haar eigen naam. Anders vergeet ze die
![]()

Stom wijf op facebook die leuke babynamen zocht, maar wel met de voorwaarde dat ze makkelijk te onthouden zijn en makkelijk te schrijven, en het liefst kort.![]()

Nope maar ik kan mij er een levendige voorstelling bij maken. 
Alex is beter dan, ken ook een meisje dat zo heet

![]()
Ik heb een coïtustape gezien van Paris, heb jij er ook één?

OT: gisteren m'n vriendin een ipad als cadeau gegeven, zij helemaal blij en mij toen blij gemaakt
OT: gisteren m'n vriendin een ipad als cadeau gegeven, zij helemaal blij en ik dus ook![]()
OT: gisteren m'n vriendin een ipad als cadeau gegeven, zij helemaal blij en ik dus ook![]()
OT: gisteren m'n vriendin zogenaamd een ipad als cadeau gegeven voor mezelf, zij helemaal blij en ik dus ook![]()