XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Intest motor rijbewijs gedaan vandaag.

27 Juni tot 4 Juli lessen en dan 5 Juli AVB examen.

Eddine, even een vraagje over deadlift.
Tijdje geleden had je mij aangeraden om 5x3 te doen ipv 5x5. Ik had het toen gedaan en beviel me idd beter dan 5x5. Maar nu ben ik beginnen cutten, mag ik mijn deadlift zo zwaar blijven doen? Of kan ik beter wat hoger in reps gaan?

Je kan nog wel zwaar blijven liften, maar let op je herstel dat je niet te veel volume doet

interesting...

als ik het mag vragen, wat is beter aan 5x3 dan 5x5... doe zelf namelijk beide en 5x3 voelt beter maar logisch want het zijn 2 reps minder

eddine ik heb niet echt de behoefte om mij te bewijzen. Daarnaast heb ik al gekuurd en jij niet waardoor er geen goede vergelijking wat dat betreft gemaakt kan worden. mijn stats na anderhalf jaar waren : SQ 2x180 , dl 2x180 en bench 150. Groei veel beter op een hogere reprange + mind muscle connection dus heb krachtgericht trainen al tijden achter wegen gelaten. Wie weet was ik anders net als jij dik en sterk

Nieuwe tattoomachine gekregen van mn vriend :D Kan niet wachten tot hij hier aankomt.

eddine ik heb niet echt de behoefte om mij te bewijzen. Daarnaast heb ik al gekuurd en jij niet waardoor er geen goede vergelijking wat dat betreft gemaakt kan worden. mijn stats na anderhalf jaar waren : SQ 2x180 , dl 2x180 en bench 150. Groei veel beter op een hogere reprange + mind muscle connection dus heb krachtgericht trainen al tijden achter wegen gelaten. Wie weet was ik anders net als jij dik en sterk

maakt niet uit. Blijft lachwekkend dat je met zo'n kuurhistorie veel zwakker bent dan een jongen van 20 die nog geen eens creatine heeft. En waarschijnlijk train je ook nog eens een tijd langer.

Mind muscle connection, leuk excuus altijd voor waarom je niet sterk bent.

@Panzer:

Er is niet iets beter dan iets anders. Je moet zelf afwisselen in volume en intensiteit om progressie te blijven maken.

5x5 kan wel, maar is meestal vrij zwaar met een relatief licht gewicht. Soms moet je ook wat dichter bij je 1RM trainen.

Rilatine tijdens studeren werkt fuarking goed. Kan me veel beter concentreren

maakt niet uit. Blijft lachwekkend dat je met zo'n kuurhistorie veel zwakker bent dan een jongen van 20 die nog geen eens creatine heeft. En waarschijnlijk train je ook nog eens een tijd langer.

@Panzer:

Er is niet iets beter dan iets anders. Je moet zelf afwisselen in volume en intensiteit om progressie te blijven maken.

5x5 kan wel, maar is meestal vrij zwaar met een relatief licht gewicht. Soms moet je ook wat dichter bij je 1RM trainen.

:rolleyes: Jij bent ook een talent, beetje raar om dan jezelf met suwardi te vergelijken:rolleyes:

interesting...

als ik het mag vragen, wat is beter aan 5x3 dan 5x5... doe zelf namelijk beide en 5x3 voelt beter maar logisch want het zijn 2 reps minder
Meer energie voor de rest van je training :)
Na 5x5 (bijna falen op laatste rep) ben ik srs helemaal kapot. En dan moet ik de rest van mijn oefeningen nog doen ....
Eerst maal dat ik 5x3 deed, had ik nog genoeg energie voor de rest van de training. En de dag nadien ben ik srs nog nooit zo stijf geweest in mijn onderrug, bovenrug, hams, onderarmen, handen en biceps (terwijl ik geen biceps had getraind?). Het was al moeilijk om een glas water naar mijn mond te brengen :o

@Panzer:

als je normaal traint op compounds dat is zwaar liften hetzelfde als mind-muscle-connection

:rolleyes: Jij bent ook een talent, beetje raar om dan jezelf met suwardi te vergelijken:rolleyes:

Talent?
Eerste keer dat ik ging banken drukte ik ook maar 40 hoor. Deadlift een setje met 110 ofzo.

Gewoon hard werken en goed (slim) trainen.

90% hier doet maar wat random oefeningen en gaat naar huis als de spier genoeg gepompt is...

Ik heb niks tegen mensen die kuren of uberhaupt mensen die ik niet ken, maar kom dan ook niet met zulke kinderachtige opmerkingen over 'dikke plers'

sinds ik wendler doe maak ik de gains van mijn leven

Terug
Naar boven