AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zo fifa 12 spelen tegen Feedback. Dis gun be good

Juventus tegen manchester city

maakt niet uit. Blijft lachwekkend dat je met zo'n kuurhistorie veel zwakker bent dan een jongen van 20 die nog geen eens creatine heeft. En waarschijnlijk train je ook nog eens een tijd langer.

Mind muscle connection, leuk excuus altijd voor waarom je niet sterk bent.

.

ja i kdacht al dat je dat zou zeggen :)

tja : – I am looking for hypertrophy. I don't care what you think about how much weight i'm using. I am a bodybuilder, NOT a weightlifter. (quote van Kai Greene). ikzelf ben het hier mee eens. U seem mad. Dat ik zeg dat (alle) PL-ers dik zijn is om te provoceren en ben natuurlijk niet serieus, iedereen met een beetje common sense weet dat het een flauwe uitspraak is.

OT: ik had vanmiddag een meisje aan de telefoon die ik al een tijdje niet had gesproken, ik zei ben je nu ook slanker als ik je de volgende keer zie (ze is klein beetje chubby maar dat vind ik leuk).

krijg ik net een whatsapp ik citeer:

Ik vond de opmerking van vanmiddag niet echt leuk, ik snap niet waarom je dat een leuk grapje vind. Ik ben niet heel onzeker over mezelf maar van dat soort opmerkingen word ik nou niet heel vrolijk.

meisjes zijn zooooo onzeker :o

talent?
Eerste keer dat ik ging banken drukte ik ook maar 40 hoor. Deadlift een setje met 110 ofzo.

Gewoon hard werken en goed (slim) trainen.

90% hier doet maar wat random oefeningen en gaat naar huis als de spier genoeg gepompt is...

Ik heb niks tegen mensen die kuren of uberhaupt mensen die ik niet ken, maar kom dan ook niet met zulke kinderachtige opmerkingen over 'dikke plers'

sinds ik wendler doe maak ik de gains van mijn leven

gaat erom dat je systematisch traint en niet zomaar wat afpompt met een reprange die je wel leuk lijkt voor die dag.
Wat eddine zegt eigenlijk

qft

Kai Greene, de man die 220kg bencht op reps...
Wat je ook zegt is lulkoek. Er is geen enkele grote bodybuilder die niet zwaar traint of zwak is. Waarschijnlijk ben je zelfs bang om zwaar te deadliften of zwaar diep te squatten.

binnenkort ook maar eens beginnen met wendler, kracht mag wel wat omhoog

net sample noxi genomen, las na het drinken dat het 2 dosissen waren, snugger :)

binnenkort ook maar eens beginnen met wendler, kracht mag wel wat omhoog

net sample noxi genomen, las na het drinken dat het 2 dosissen waren, snugger :)

Ron begint met wendler, iedereen begint

Ga wel zijn boek lezen! En tnation artikelen etc

heel dat ****ing boek lezen idd, maar is wel een beetje langetermijn
bedoeling is 2,5kg per 3 weken op mp en bp
en 5kg per 3 weken voor sq en dl

Kai Greene, de man die 220kg bencht op reps...
Wat je ook zegt is lulkoek. Er is geen enkele grote bodybuilder die niet zwaar traint of zwak is. Waarschijnlijk ben je zelfs bang om zwaar te deadliften of zwaar diep te squatten.
Zie nergens staan dat ik niet zwaar train? deadlift is imo een oefening die vervangbaar is en heb hem er expres tijdje uitgelaten. Ik deadlift en squat zo zwaar als ik kan maar vind form etc hier nog wel het belangrijkst. Kan ook wel me gewrichten enzo gaan vernken om meer te kunnen tillen maar dat vind ik retarded om te doen aangezien ik later ook nog zonder al te veel pijn wil kunnen rondlopen. Iedereen heeft andere doelen maar soms ben jij wel echt mong**l.
kai greene bencht 220 op reps ja so what? hij zou dus ook misschien 1x300 kunnen gaan drukken maar daar heb je als BB-er niks aan behalve mogelijk blessures. nogmaals ik train voor hypertrofie niet voor hoge gewichten.

dus ga lekker anders huilie huilie doen omdat ik kuur/heb gekuurd en niet zo stoere stats als jij heb. Boeit me namelijk geen fl**ker omdat ik train voor mezelf en niet voor een of andere chagrijnige turk of wat je dan ook wat nationaliteit mag hebben die meteen gaat huilen als ik de standaard opmerking maak dat PL-ers dik zijn (wat niet eens serieus was).

Pl-ers zijn dik

op compounds zijn hypertrofie en zware gewichten gewoon precies hetzelfde
betere techniek=meer gewicht

Beste suwardi, je hele post slaat nergens op, maar ik ga er niet meer op in.
Enige reden dat ik op jou in ging is omdat je tot 3x toe mij nadrukkelijk dik noemde en dat de enige reden is dat ik veel lift.

Een grapje prima, maar dan moet je het niet volhouden door het meerdere keren te herhalen.

eddine dik :roflol:

wat ben ik dan.... :(

Terug
Naar boven