Niet slaan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet slaan
maakt niet uit. Blijft lachwekkend dat je met zo'n kuurhistorie veel zwakker bent dan een jongen van 20 die nog geen eens creatine heeft. En waarschijnlijk train je ook nog eens een tijd langer.
Mind muscle connection, leuk excuus altijd voor waarom je niet sterk bent.
.

talent?
Eerste keer dat ik ging banken drukte ik ook maar 40 hoor. Deadlift een setje met 110 ofzo.
Gewoon hard werken en goed (slim) trainen.
90% hier doet maar wat random oefeningen en gaat naar huis als de spier genoeg gepompt is...
Ik heb niks tegen mensen die kuren of uberhaupt mensen die ik niet ken, maar kom dan ook niet met zulke kinderachtige opmerkingen over 'dikke plers'
sinds ik wendler doe maak ik de gains van mijn leven
gaat erom dat je systematisch traint en niet zomaar wat afpompt met een reprange die je wel leuk lijkt voor die dag.
Wat eddine zegt eigenlijk
binnenkort ook maar eens beginnen met wendler, kracht mag wel wat omhoog
net sample noxi genomen, las na het drinken dat het 2 dosissen waren, snugger![]()
Ron begint met wendler, iedereen begint
Ga wel zijn boek lezen! En tnation artikelen etc

heel dat ****ing boek lezen idd, maar is wel een beetje langetermijn
bedoeling is 2,5kg per 3 weken op mp en bp
en 5kg per 3 weken voor sq en dl
binnenkort ook maar eens beginnen met wendler, kracht mag wel wat omhoog
net sample noxi genomen, las na het drinken dat het 2 dosissen waren, snugger![]()

Zie nergens staan dat ik niet zwaar train? deadlift is imo een oefening die vervangbaar is en heb hem er expres tijdje uitgelaten. Ik deadlift en squat zo zwaar als ik kan maar vind form etc hier nog wel het belangrijkst. Kan ook wel me gewrichten enzo gaan vernken om meer te kunnen tillen maar dat vind ik retarded om te doen aangezien ik later ook nog zonder al te veel pijn wil kunnen rondlopen. Iedereen heeft andere doelen maar soms ben jij wel echt mong**l.Kai Greene, de man die 220kg bencht op reps...
Wat je ook zegt is lulkoek. Er is geen enkele grote bodybuilder die niet zwaar traint of zwak is. Waarschijnlijk ben je zelfs bang om zwaar te deadliften of zwaar diep te squatten.