Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heerlijke training er uit geknald, voelde goed. Nu zo richting collega's..tot half 11 vanavond. :mad:

geslaagd a brada

...powerlifting gaat toch om zoveel mogelijk gewicht optillen en niet of je lichaam esthetische proporties heeft..

Als de gemiddelde powerlifter droog zou trainen zal die nog best esthetisch in proportie zijn. De limiterende factor in een lift is toch vaak de zwakste schakel, dus alles moet wel redelijk in balans zijn. Voor kuiten en biceps en in zekere mate schouders gaat dit echter niet op (totaal niet belangrijk bij pl) Ik verspil daar zelf teveel energie in door mijn ijdelheid (mp bijvoorbeeld)

Als de gemiddelde powerlifter droog zou trainen zal die nog best esthetisch in proportie zijn. De limiterende factor in een lift is toch vaak de zwakste schakel, dus alles moet wel redelijk in balans zijn. Voor kuiten en biceps en in zekere mate schouders gaat dit echter niet op (totaal niet belangrijk bij pl) Ik verspil daar zelf teveel energie in door mijn ijdelheid (mp bijvoorbeeld)

true. ik verwijs voor het gemak maar ff naar marius pudzniaksi of hoe jedat ook schrijft.

Achja met jouw kuurtjes moet je toch wel in de buurt kunnen komen?

En wtf sneller naar beneden?

ik ben natty

Jij filmt een 1rm deadlift, dan beloof ik dat ik er 10 reps mee doe.

Deal?

JAJAHAHAHAHAH JAHAJA AHAHJ JAa!!! JA

GESLAAGD

JEUUJJ

lol heb al jaar ofzo niet meer gedeadlift. Dat jij sterker bent dan mij is geen twijfel over mogelijk /

Geslaagd voor mn examens :D

Terug
Naar boven