Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...powerlifting gaat toch om zoveel mogelijk gewicht optillen en niet of je lichaam esthetische proporties heeft..
Als de gemiddelde powerlifter droog zou trainen zal die nog best esthetisch in proportie zijn. De limiterende factor in een lift is toch vaak de zwakste schakel, dus alles moet wel redelijk in balans zijn. Voor kuiten en biceps en in zekere mate schouders gaat dit echter niet op (totaal niet belangrijk bij pl) Ik verspil daar zelf teveel energie in door mijn ijdelheid (mp bijvoorbeeld)
true. ik verwijs voor het gemak maar ff naar marius pudzniaksi of hoe jedat ook schrijft.
Pudzianowski had meer testosteron dan bloed in zn lichaam
hij is te dik dus kan alleen nog die ROM makenWaarom heb je met deadlift je benen zo wijd? Puur voor kleinere rom tijdens wedstrijd??
Pudzianowski had meer testosteron dan bloed in zn lichaam
true. ik verwijs voor het gemak maar ff naar marius pudzniaksi of hoe jedat ook schrijft.
lol heb al jaar ofzo niet meer gedeadlift. Dat jij sterker bent dan mij is geen twijfel over mogelijk /
Jij filmt een 1rm deadlift, dan beloof ik dat ik er 10 reps mee doe.
Deal?
http://www.youtube.com/watch?v=Ry_4RwYbgtUJij filmt een 1rm deadlift, dan beloof ik dat ik er 10 reps mee doe.
Deal?