MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nadat ze me gister vergeten zijn te bellen, ben ik net wakker gebeld met de mededeling dat ik geslaagd ben voor mijn HAVO!:D:D:D Mijn hele vakantie kan al niet meer stuk! Ik gaf mezelf na m'n herkansing 5%kans... Damn wat heerlijk!

Nadat ze me gister vergeten zijn te bellen, ben ik net wakker gebeld met de mededeling dat ik geslaagd ben voor mijn HAVO!:D:D:D Mijn hele vakantie kan al niet meer stuk! Ik gaf mezelf na m'n herkansing 5%kans... Damn wat heerlijk!

Gefeliciteerd bro!

Ik heb wel een chill bijbaantje (ook in vakantie), 14,78€ netto per uur.
Maand fulltime werken en ik heb rond de 2k verdiend :cool:

Gefeliciteerd man ;) wat ga je verder doen?

ik kwam gistere binnen bij de prob voor mijn mondeling examen engels, hij begint zo: ja de meeste studenten zie je verdikken maar je bent echt massief geworden:D, doe je veel sport?
Resultaat: een gesprek van 20minuten over vooral bb en voeding + wat andere sporten en opt einde een evaluatie van: je bent erdoor, hopenlijk tot int tweede jaar:D

Gefeliciteerd bro!

Ik heb wel een chill bijbaantje (ook in vakantie), 14,78€ netto per uur.
Maand fulltime werken en ik heb rond de 2k verdiend :cool:
De verhalen worden steeds mooier!
Gefeliciteerd man!
ik kwam gistere binnen bij de prob voor mijn mondeling examen engels, hij begint zo: ja de meeste studenten zie je verdikken maar je bent echt massief geworden:D, doe je veel sport?
Resultaat: een gesprek van 20minuten over vooral bb en voeding + wat andere sporten en opt einde een evaluatie van: je bent erdoor, hopenlijk tot int tweede jaar:D
Not sure if serious (als ik zo jouw stats zie)

Ik heb allang door dat men in België veel meer verdient dan in Nederland. Heb vorig jaar nog (zwaar) vakantiewerk gedaan voor €3,91 netto per uur... :(

Dan heb je jezelf echt laten uitbuiten...
Verdiende bij Defensie als 18 jarig knulletje al 1450 nette per maand..
Daarbij kun je als vakantiebaantje ook gaan werken als hulpje van de hovenier o.i.d. is ook zwaar werk, maar krijg je al gauw 10 eu per uur zwart voor :)

Morgen laatste school dag:)

Heb ook al ooit een reclame van bijna 6 min op TV gezien :o. Was ook van honda.

Wat deed je dan? Ik verdien als 17 jarige in de kas 5,72 netto

Ik werkte toen in een 'fabriek' die luchtkanalen maakt. Moest de hele dag hoekjes en randjes kitten met zo'n kitspuit. Werkte geregeld van 07:30 tot 19:30 en het was fysiek ook zwaar werk... Toen ik mijn loon zag ben ik vrijwel direct gestopt. Heb er nog trauma's van daar:rolleyes:

Ik werkte toen in een 'fabriek' die luchtkanalen maakt. Moest de hele dag hoekjes en randjes kitten met zo'n kitspuit. Werkte geregeld van 07:30 tot 19:30 en het was fysiek ook zwaar werk... Toen ik mijn loon zag ben ik vrijwel direct gestopt. Heb er nog trauma's van daar:rolleyes:

t*ring, **** your life dan! onder de 4 euro zou ik echt niet gaan werken

Dan heb je jezelf echt laten uitbuiten...
Verdiende bij Defensie als 18 jarig knulletje al 1450 nette per maand..
Daarbij kun je als vakantiebaantje ook gaan werken als hulpje van de hovenier o.i.d. is ook zwaar werk, maar krijg je al gauw 10 eu per uur zwart voor :)

dan wil ik weleens weten wat jij bij defensie deed want ik tik net de 1600 netto aan met 24 jaar

ik verdien paar honderd euro in een uur met paar hollanders oplichten

Terug
Naar boven