MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Was eigenlijk bedoeld naar het filmpje. :P

Ja in België krijgen ze veel meer betaald voor die k*t baantjes

Je bedoelt natuurlijk 9 euro per dag he.
Wat een bullshit dat je zoveel per uur zou krijgen, 20 euro per uur moet wel zwart zijn, want zoveel krijgt iemand die heeft geleerd nog niet eens zomaar of een ambacht van 50 jaar oud :emo: .
Iemand, doe eens loonstrookje inscannen ? Is bij jullie het eten ook 3 x zo duur soms?
Ik verdien serieus 3,25. Niet lang meer gelukkig maar is eigenlijk wel om te huilen ja.

Wat maakt jouw dag goed?
De lonen in NL :roflol:

Wat verpeste jouw dag vandaag?
Lonen in Belgie vergeleken met Nederland :'( .

wat maakte vandaag mijn dag goed: domme belgen die denken dat we trappen in hun grapjes over lonen :trollface:

wat maakte vandaag mijn dag goed: domme belgen die denken dat we trappen in hun grapjes over lonen :trollface:
wat maakte vandaag mijn dag goed: domme Nederlanders die denken dat we grapjes maken over lonen :trollface:

Bv in de Landbouw als het fruit moet geplukt worden. Tekort aan plukkers (daarom dat ze ook bv plukkers uit Polen laten komen). Dan moeten ze wel hoge lonen geven of ze kunnen niet alles plukken en gaat het verloren... Daarbij is 15€/uur niet zeldzaam en 20€/uur héél goed mogelijk.

wat maakte vandaag mijn dag goed: domme Nederlanders die denken dat we grapjes maken over lonen :trollface:

Bv in de Landbouw als het fruit moet geplukt worden. Tekort aan plukkers (daarom dat ze ook bv plukkers uit Polen laten komen). Dan moeten ze wel hoge lonen geven of ze kunnen niet alles plukken en gaat het verloren... Daarbij is 15€/uur niet zeldzaam en 20€/uur héél goed mogelijk.

Dan moet je dus op het goede moment binnen vallen, weten wanneer. Ze zoeken echt wel van te voren kinderen die voor 5 euro/uur maximaal komen(of polen).
Als JIJ WEET dat er een tekort aan werknemers is, kun je natuurlijk meer gaan vragen ja. Maar bij Mc/Ah etc zijn altijd genoeg mensen in aanbod. Dus je moet wel uitblinken ofzo wil je meer verdienen.

/einde discussie in het verkeerde topic ;p ?

Dan moet je dus op het goede moment binnen vallen, weten wanneer. Ze zoeken echt wel van te voren kinderen die voor 5 euro/uur maximaal komen(of polen).
Als JIJ WEET dat er een tekort aan werknemers is, kun je natuurlijk meer gaan vragen ja. Maar bij Mc/Ah etc zijn altijd genoeg mensen in aanbod. Dus je moet wel uitblinken ofzo wil je meer verdienen.

/einde discussie in het verkeerde topic ;p ?
Die Polen krijgen natuurlijk minder. Kinderen voor 5€...kan je evengoed gaan babysitten :rolleyes: voor 5€ gaat niemand dat echt doen. Is zwaardere job dan je denkt. Zoals ik al zei is het denk ik verboden in België om minder dan 7€ te geven, er is sowieso een minimum al weet ik niet meteen wat het is.
Om meer te verdienen niet per se altijd iets extra nodig. Tekort is wel logisch natuurlijk, niet zomaar meer geld. Maar bv gewoon om te gaan kuisen krijg je vaak 12€/uur of meer. Daarbij komt nog eens dat je mogelijk constant ter beschikking moet staan en als je opgeroepen wordt meteen moet gaan kuisen, hiervoor krijg je dan extra geld, bv 15€/ uur. Voor wat hoort wat natuurlijk. Maar nog steeds liever dat dan 3x zo weinig verdienen.

lol dat loon in belgië, ik verdiende 1.80 per uur met bollepellen toen ik 12 was

inb4 jullie verdienden toen al 9000

feelsbadman

ik zie graag spoonpics van belgische loonstrookjes oid :)

Jullie nederlanders zijn wel arm of niet?

asdfgh

Dat z1000 weer terug is (very homo)

z1000 is back ( no homo )

En dat ik klaar ben met werk voor vandaag

Cyall tomorrow fhkers!

Terug
Naar boven