- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 5€ per uur ga ik liever doppen hoorJep. Denk dat er dan een groot verschil is tussen de lonen in België en die in Nederland. Kan me echt niet inbeelden dat jullie 5/uur verdienen.
(krijg ik probs nog steeds meer in totaal
)
.wat maakte vandaag mijn dag goed: domme Nederlanders die denken dat we grapjes maken over lonenwat maakte vandaag mijn dag goed: domme belgen die denken dat we trappen in hun grapjes over lonen![]()

wat maakte vandaag mijn dag goed: domme Nederlanders die denken dat we grapjes maken over lonen
Bv in de Landbouw als het fruit moet geplukt worden. Tekort aan plukkers (daarom dat ze ook bv plukkers uit Polen laten komen). Dan moeten ze wel hoge lonen geven of ze kunnen niet alles plukken en gaat het verloren... Daarbij is 15€/uur niet zeldzaam en 20€/uur héél goed mogelijk.
Die Polen krijgen natuurlijk minder. Kinderen voor 5€...kan je evengoed gaan babysittenDan moet je dus op het goede moment binnen vallen, weten wanneer. Ze zoeken echt wel van te voren kinderen die voor 5 euro/uur maximaal komen(of polen).
Als JIJ WEET dat er een tekort aan werknemers is, kun je natuurlijk meer gaan vragen ja. Maar bij Mc/Ah etc zijn altijd genoeg mensen in aanbod. Dus je moet wel uitblinken ofzo wil je meer verdienen.
/einde discussie in het verkeerde topic ;p ?
voor 5€ gaat niemand dat echt doen. Is zwaardere job dan je denkt. Zoals ik al zei is het denk ik verboden in België om minder dan 7€ te geven, er is sowieso een minimum al weet ik niet meteen wat het is. suwardi je bent veel verandert, weet nog dat je 1 jaar geleden bij crips zat, sinds je uit de gevangenis kwam ben je echt weer good guy geworden en heb je het gang leven achter je gelaten.
z1000 is back ( no homo )
En dat ik klaar ben met werk voor vandaag
Cyall tomorrow fhkers!