MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik hem geleerd

Ik doe het niet meer heb jaartje geleden vastgezeten

Roid rage ?:trollface:
suwardi je bent veel verandert, weet nog dat je 1 jaar geleden bij crips zat, sinds je uit de gevangenis kwam ben je echt weer good guy geworden en heb je het gang leven achter je gelaten.

t*ring, **** your life dan! onder de 4 euro zou ik echt niet gaan werken
Lol, 4€ is echt zot weinig.
Thuiszorg / kuisen: tot 15€ / uur + bonussen als je moet overwerken / op rare tijdstippen / ...
Promotiewerk: tot 16€ / uur
Voor het bovenstaande zelfs al aanbod gehad van nog ietsje meer + daar bovenop allerlei voordelen oa bedrijfswagen! (ja als vakantiejob - kon wel niet zomaar iedereen doen).
Zwartwerk horeca: mogelijk 20€+ per uur.
Zwartwerk landbouw: beetje gelijk als bovenstaande.
Landbouw legaal: 15€ en zelf meer.

suwardi steelde van die rijke tatta's
altijd goed geleid en shit, ja mi mang

Lol, 4€ is echt zot weinig.
Thuiszorg / kuisen: tot 15€ / uur + bonussen als je moet overwerken / op rare tijdstippen / ...
Promotiewerk: tot 16€ / uur
Voor het bovenstaande zelfs al aanbod gehad van nog ietsje meer + daar bovenop allerlei voordelen oa bedrijfswagen! (ja als vakantiejob - kon wel niet zomaar iedereen doen).
Zwartwerk horeca: mogelijk 20€+ per uur.
Zwartwerk landbouw: beetje gelijk als bovenstaande.
Landbouw legaal: 15€ en zelf meer.

Denk het ook wel! Vast en zeker van horen zeggen en zelf nog niet zoveel gewerkt? Of geloof jij alles wat er op DBB wordt gepost?

eindelijk wat beter weer + laatste toets gehad voor dit jaar en als het goed is ben ik door naar het 2de jaar :-)

Broer zit in het ziekenhuis.

hmm?

Weeeee focking kEND gek :D lekker .. vanavond even een cursus volgen op het politiebureau voor de zwarte cross en dan gaan we lekker niets meer doen tot maandag :D

Terug
Naar boven