Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat maakte vandaag mijn dag goed: domme Nederlanders die denken dat we grapjes maken over lonen
Bv in de Landbouw als het fruit moet geplukt worden. Tekort aan plukkers (daarom dat ze ook bv plukkers uit Polen laten komen). Dan moeten ze wel hoge lonen geven of ze kunnen niet alles plukken en gaat het verloren... Daarbij is 15€/uur niet zeldzaam en 20€/uur héél goed mogelijk.
Wat voor werk doen je dan?Wat huilen jullie, als ik een zaterdagje ga beunen vraag ik ook 20 euro per uur
Gewoon een vak leren.
Pfoee wat een bullshit geloof geen fl**ker van die lonen tot ik loonstrookjes zie. 20
euro per uur yeah right verdien je 3200 netto in maand voor 40uur per week fking bs

Dan moet je dus op het goede moment binnen vallen, weten wanneer. Ze zoeken echt wel van te voren kinderen die voor 5 euro/uur maximaal komen(of polen).
Als JIJ WEET dat er een tekort aan werknemers is, kun je natuurlijk meer gaan vragen ja. Maar bij Mc/Ah etc zijn altijd genoeg mensen in aanbod. Dus je moet wel uitblinken ofzo wil je meer verdienen.
/einde discussie in het verkeerde topic ;p ?

bro, polen komen ook niet meer voor 5euro per uur, die tijd is jammergenoeg gedaan.![]()
bro, polen komen ook niet meer voor 5euro per uur, die tijd is jammergenoeg gedaan.![]()
Wat huilen jullie, als ik een zaterdagje ga beunen vraag ik ook 20 euro per uur
Gewoon een vak leren.

dankje wel lobi