XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat huilen jullie, als ik een zaterdagje ga beunen vraag ik ook 20 euro per uur :D

Gewoon een vak leren.

wat maakte vandaag mijn dag goed: domme Nederlanders die denken dat we grapjes maken over lonen :trollface:

Bv in de Landbouw als het fruit moet geplukt worden. Tekort aan plukkers (daarom dat ze ook bv plukkers uit Polen laten komen). Dan moeten ze wel hoge lonen geven of ze kunnen niet alles plukken en gaat het verloren... Daarbij is 15€/uur niet zeldzaam en 20€/uur héél goed mogelijk.

Das wel veel. Bruto? Ik woon hier dicht bij de grens en mn opa zegt dat in.België garages goedkoper zijn dan hier.

Zit er dan zon klein verschil tussen het loon als je niks kent en als je een vak leert. Dan heeft t weinig nut om een vak te leren

Pfoee wat een bullshit geloof geen fl**ker van die lonen tot ik loonstrookjes zie. 20
euro per uur yeah right verdien je 3200 netto in maand voor 40uur per week fking bs

Ik verdien dat bedrag voor 32 uurtjes werk ;)
En echt werk kun je het niet noemen eigenlijk
En dat gewoon in Nederland, en nee ik heb geleerd voor automonteur.
Maar ik oefen dat vak niet meer uit

Dan moet je dus op het goede moment binnen vallen, weten wanneer. Ze zoeken echt wel van te voren kinderen die voor 5 euro/uur maximaal komen(of polen).
Als JIJ WEET dat er een tekort aan werknemers is, kun je natuurlijk meer gaan vragen ja. Maar bij Mc/Ah etc zijn altijd genoeg mensen in aanbod. Dus je moet wel uitblinken ofzo wil je meer verdienen.

/einde discussie in het verkeerde topic ;p ?

bro, polen komen ook niet meer voor 5euro per uur, die tijd is jammergenoeg gedaan. ;)

Ik verdien maar €7.5
Is eigenlijk echt niet veel, maar doe het werk wel graag (beenhouwer)

Ballotelli!!

Lekker motor gereden.

Geslaagd voor mijn MBO niveau 4 opleiding

Pas net uit bed.

Terug
Naar boven