XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wowwww ik ben 16 werk in de keuken van McDo (België) en verdien ongeveer 9 euro per uur. Hier in België is dat niet goed niet slecht. Ongeveer alle studentenjobs verdienen rond 9 euro.

Idd ik zou echt nooit werken voor 5 euro. Zelf tot 7 euro 50 vind ik heel weinig, vanaf dan valt het mee. Heb hier echt nog nooit iemand over zulke lage lonen horen praten

Jezus man als dat echt zo is, verhuis ik naar België. Ik mag blij wezen als ik 5 euro/uur netto verdien. Verdien atm 4,25 netto/uur, in de Tulpen. Hoe kan het dat in België de lonen zoveel hoger liggen?

dat van die bedragen niet te serieus nemen, zijn allemaal e-stats

heb het meer over etelurthepant en whami die allemaal hoge bedragen bij k*tbaantjes claimen
Is ook zo :p ken meerdere mensen die hoog verdienden met vakantiebaantjes. Tot zelfs 20+... je moet gewoon weten waar te zoeken en je niet in de zak laten zetten. Weet ook niet of het in Nederland gelijk is, maar verwacht eerlijk gezegd toch geen mega verschillen alhoewel die <5€ verboden is denk ik in België, minimum is hier probs 7€ ofzo.

Voor sommige vakantiebaantjes heb je wel ervaring nodig met sector door bv aan het studeren te zijn voor een job in die sector...

Lekker ff met de honden op de hei gewandeld

benen getraint met als gevolg hele gym overgekotst voelde me heel erg misselijk maar toen het er 1maal uitwas voelde ik me echt opgelucht !!

gelukkig waren er maar 2 mensen die zagen het niet, snel naar huis gevlucht kon niet eens meer in de sauna :(

Pfoee wat een bullshit geloof geen fl**ker van die lonen tot ik loonstrookjes zie. 20
euro per uur yeah right verdien je 3200 netto in maand voor 40uur per week fking bs

Jezus man als dat echt zo is, verhuis ik naar België. Ik mag blij wezen als ik 5 euro/uur netto verdien. Verdien atm 4,25 netto/uur, in de Tulpen. Hoe kan het dat in België de lonen zoveel hoger liggen?

heb het meer over etelurthepant en whami die allemaal hoge bedragen bij k*tbaantjes claimen

Nee hoor, is hier echt zo. Ik geloof eigenlijk ook niet dat iedereen bij jullie zo weinig verdient ...
Mijn vorige vakantiejob bij Decathlon verdiende ik 8.5/uur nu bij McDonalds wat meer dan 9/uur.

Nee hoor, is hier echt zo. Ik geloof eigenlijk ook niet dat iedereen bij jullie zo weinig verdient, ...
Mijn vorige vakantiejob bij Decathlon verdiende ik 8.5/uur nu bij McDonalds wat meer dan 9/uur.

Wat meer dan 9 euro per uur bij een mc donnalds lol.... En hoeveel werk je dan? 30 uur of zo dan h eb je wel een goede bijverdienste

Hahaha, is dat serieus?

Wat meer dan 9 euro per uur bij een mc donnalds lol.... En hoeveel werk je dan? 30 uur of zo dan h eb je wel een goede bijverdienste

Ben eigenlijk nog maar 1 keer in McDonalds gaan werken dat was een soort van inleidingsdag. (eergisteren ofzo) Mijn uren moet ik nog toegestuurd krijgen maar het zal voor de 2de maand van de vakantie zijn. Ik weet dus nog niet hoeveel uren ik zal doen.

Jep. Denk dat er dan een groot verschil is tussen de lonen in België en die in Nederland. Kan me echt niet inbeelden dat jullie 5/uur verdienen.

Terug
Naar boven