- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat smile @ 2:35 pfffft verliefd
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kRynYVjihps#!
Iemand liep tegen men vuist en viel nogal naar. denk dat hij veel te snel liep
Moet je daar echt een taakstraf voor doen? Vechtpartijen gebeuren zo vaak..
Schietpartijen gaat samen met meestal illegaal wapenbezit, en dat is strafbaar. wietplantage gaat meestal samen met dealen, dat is ook strafbaar. Vechtpartij is iets wat iedereen wel eens heeft, vroeger op school, tijdens et stappen. Als je iemand de pl**ris inslaat met een boksbeugel is het wat anders, maar met de vuist is gewoon raar dat je daar taakstraf voor krijgt vind ik.schietpartijen ook, en wietplantages ook. heuy lekker dan.
Zullen we geweld maar egwoon gedogen :+ . Scheelt hoop geld trolloll
Pics, or it didn't happenEindelijk perfecte jeans gevonden.
Levis supreme curve
Voor maar 40 dollar gekocht. Gelijk nog een paar via internet bestellen!

Schietpartijen gaat samen met meestal illegaal wapenbezit, en dat is strafbaar. wietplantage gaat meestal samen met dealen, dat is ook strafbaar. Vechtpartij is iets wat iedereen wel eens heeft, vroeger op school, tijdens et stappen. Als je iemand de pl**ris inslaat met een boksbeugel is het wat anders, maar met de vuist is gewoon raar dat je daar taakstraf voor krijgt vind ik.
Met de vuist kan je ook wat schade aanrichten hoorSchietpartijen gaat samen met meestal illegaal wapenbezit, en dat is strafbaar. wietplantage gaat meestal samen met dealen, dat is ook strafbaar. Vechtpartij is iets wat iedereen wel eens heeft, vroeger op school, tijdens et stappen. Als je iemand de pl**ris inslaat met een boksbeugel is het wat anders, maar met de vuist is gewoon raar dat je daar taakstraf voor krijgt vind ik.

Dat smile @ 2:35 pfffft verliefd
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kRynYVjihps#!
jij doet toch mma? Met een stel vuisten kan je goed wat schade aanrichten hoor. Iemand doodslaan is weer overdreven natuurlijk
Met een stel vuisten kan je goed wat schade aanrichten hoor. Iemand doodslaan is weer overdreven natuurlijk
hnnnggg, lekker nummer ook
Haha nice, succes met je taakstraf man. Wat moet je doen, beetje tuintje onderhouden ergens?
Moet je daar echt een taakstraf voor doen? Vechtpartijen gebeuren zo vaak..
hoewel ik voor de rest een relatief vrede lievend persoon ben 
Hier niet hoor !