Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Iemand liep tegen men vuist en viel nogal naar. denk dat hij veel te snel liep

schietpartijen ook, en wietplantages ook. heuy lekker dan.
Zullen we geweld maar egwoon gedogen :+ . Scheelt hoop geld trolloll
Schietpartijen gaat samen met meestal illegaal wapenbezit, en dat is strafbaar. wietplantage gaat meestal samen met dealen, dat is ook strafbaar. Vechtpartij is iets wat iedereen wel eens heeft, vroeger op school, tijdens et stappen. Als je iemand de pl**ris inslaat met een boksbeugel is het wat anders, maar met de vuist is gewoon raar dat je daar taakstraf voor krijgt vind ik.

Schietpartijen gaat samen met meestal illegaal wapenbezit, en dat is strafbaar. wietplantage gaat meestal samen met dealen, dat is ook strafbaar. Vechtpartij is iets wat iedereen wel eens heeft, vroeger op school, tijdens et stappen. Als je iemand de pl**ris inslaat met een boksbeugel is het wat anders, maar met de vuist is gewoon raar dat je daar taakstraf voor krijgt vind ik.

Nee met een vuist kan je niet iemand de pl**ris in slaan, als je iemand een paar aaien geeft krijg je echt geen taakstraf hoor.

110u is imo best wel véél als iemand tegen je vuist is gelopen.
Of was het zo hard dat oogkas oid was gebroken?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 21:52 ----------

Met de vuist kan je ook wat schade aanrichten hoor ;)

Edit: dg80 was me voor

met een boksbeugel + vuist heb je iemand zo dood, stond laatst nog in de krant.
Als jij harde vuisten hebt (srs) dan krijg je er echt wel iemand mee dood: heeft een tijdje nodig, maar dan heb je ook wat.

stelletje e-hero's :roflol:

paar klappen tegen je slaap en je kan er al geweest zijn. Een van de redenen dat ik nooit vecht, of ik ben de sjaak of die andere waardoor ik gevangenis inmoet oid.

hnnnggg, lekker nummer ook

Haha nice, succes met je taakstraf man. Wat moet je doen, beetje tuintje onderhouden ergens?

Nee ik doe hem in een gym !

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 07:17 ----------

Moet je daar echt een taakstraf voor doen? Vechtpartijen gebeuren zo vaak..

Ja vind ik ook maar was niet de eerste keer en zo vond de rechter dat het welletjes was denk ik en het was wel best een erge vecht partij . moest in spoed geopereerd worden die gast voor zen kaak en kon tijdje niet gaan werken

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 07:18 ----------

DANK U WEL DG80 :D hoewel ik voor de rest een relatief vrede lievend persoon ben ;)

Laatst bewerkt:
Zonnetje komt op en tis bijna weekend :)

Terug
Naar boven