Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

paar klappen tegen je slaap en je kan er al geweest zijn. Een van de redenen dat ik nooit vecht, of ik ben de sjaak of die andere waardoor ik gevangenis inmoet oid.

Precies beter wordt je er nooit van, met voorbedachte raadde zoiets doen is achterlijk, maar soms overmeesterd de agressie je wel, vooral daar moet je mee oppassen, soms is het erg moeilijk je in te houden :/

Precies beter wordt je er nooit van, met voorbedachte raadde zoiets doen is achterlijk, maar soms overmeesterd de agressie je wel, vooral daar moet je mee oppassen, soms is het erg moeilijk je in te houden :/
http://www.youtube.com/watch?v=OXlZ6edCHqI

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 11:06 ----------

kweet nogsteeds niet hoek die shizz kan uploaden banaf me Iphone...

Klopt maar ik word altijd tegen gehouden of intimidatie volstaat meestal al. Geen idee wat ik zoi doen als ik echt zou flippen dan zou ik waarschijnlijk inderdaad een
groot probleem
hebben/veroorzaken

Klopt maar ik word altijd tegen gehouden of intimidatie volstaat meestal al. Geen idee wat ik zoi doen als ik echt zou flippen dan zou ik waarschijnlijk inderdaad een
groot probleem
hebben/veroorzaken

waar woon je?

Inb4 Roid gebruiker got shot :);)

Hebben jullie nooit (bijvoorbeeld tijdens uitgaan) dat dronken/aangeschoten mensen willen vechten, aangezien jullie stats?

Last minute verlofaanvraag welke is goedgekeurd :) (Klein bedrijf, ad hoc mensen missen is 99% van de tijd out of the question).

Hebben jullie nooit (bijvoorbeeld tijdens uitgaan) dat dronken/aangeschoten mensen willen vechten, aangezien jullie stats?

Ga bijna nooit uit :fa: maar eigenlijk niet, op wat vriendschappelijk stoeien met maten na dan. Had er vroeger meer last van.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 11:58 ----------

Toen waren er wel is marroks met dingen als: "als ik pistool had, ik jou doodschieten"

vp omlaag :D

Wie gebruikt er hier calorie counter app? Zag het wel eens voorbij komen op deze site..

Terug
Naar boven