Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf heeft dat met triest te maken, was gewoon een vraaganders ga je hem ff ppen ofzo. zijn progressie; niet alleen qua hoeveelheid massa maar ook hoe die verdeeld is doet gewoon vraagtekens oproepen, omdat je dit soort gains niet vaak ziet in die tijd. kan zeker aan de genen liggen. Maar er zijn genoeg mensen op dit en andere fora die claimen natty te zijn terwijl ze juicen,geen idee waarom. IRL hou ik het ook voor mezelf maar hier word je er echt niet om veroordeeld. mits je wel er naar eet/traint.
Triest: jij ziet 1 foto en denkt met je expertise zonder enige voorkennis iemand te kunnen betichten van roiden.
Hou gewoon je mond dan.
je hoort echt een ban te krijgen als je zo hard zit te liegenik ben natty, volgende zomer begin ik wss met mijn eerste kuur, sowieso start ik pas een log als ik ga kuren, niet ervoor. ik train nu 1 jaar en 10 maand, inclusief 1 break van 1 maand en 1 break van 2 maanden.
jah toch als je kuurt en natty claimed heb je epic genen tochwtf heeft dat met triest te maken, was gewoon een vraaganders ga je hem ff ppen ofzo. zijn progressie; niet alleen qua hoeveelheid massa maar ook hoe die verdeeld is doet gewoon vraagtekens oproepen, omdat je dit soort gains niet vaak ziet in die tijd. kan zeker aan de genen liggen. Maar er zijn genoeg mensen op dit en andere fora die claimen natty te zijn terwijl ze juicen,geen idee waarom. IRL hou ik het ook voor mezelf maar hier word je er echt niet om veroordeeld. mits je wel er naar eet/traint.
stelletje hier jammer dat een paar toegeven dat ze kurenStats: M 19j 1m92 86kg 14%Triest: jij ziet 1 foto en denkt met je expertise zonder enige voorkennis iemand te kunnen betichten van roiden.
Hou gewoon je mond dan.

Inderdaad, als iemand tegen mij zegt dat ik AAS gebruik zou ik me vereerd voelen, behalve als het van die ultra sonische mega ecto's zijn, die niet eens weten wat AAs isdie zeggen het waarschijnlijk tegen iedereen die sterker zijn
Looking good hoody, keep up the good work
no homo

Of vrouwen want die vinden ronaldo oid als een massamonster![]()

Triest: jij ziet 1 foto en denkt met je expertise zonder enige voorkennis iemand te kunnen betichten van roiden.
Hou gewoon je mond dan.
Haha nerd, jij ziet een foto en denkt te kunnen beweren dat iemand natty is of niet.
Hou zelf lekker je muil dan.
je hoort echt een ban te krijgen als je zo hard zit te liegen
---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 03:31 ----------
jah toch als je kuurt en natty claimed heb je epic genen tochstelletje hier jammer dat een paar toegeven dat ze kuren
---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 03:33 ----------
Stats: M 19j 1m92 86kg 14%
vertel jij ons of je mattie natty is of niet aangezien jij 5+ jaar zou moeten trainen met je stats(/sarcasm), kijk naar zijn progressie en jouw stats, dan moet je wel kapotgare genen hebben![]()

Je bent een paar jaar te laat begonnen met pokeren, nivo is tegenwoordig een stuk hoger. Echt niet normaal wat een vissen er op de 200NL zaten.