MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als het lot je ook maar enigszins goedgezind is woon of werk je niet binnen een straal van 50km van Urk! :trollface:

Urk:roflol:

Werkstraf met 2 en half uur ingekort vandaag ! :)

We zijn weer topfit.. Duurde even 2 dagen, de t*ring. Volgende keer no way meer half 5 mijn nest uit moeten de maandag na een festival. Die 3 uur slaap van zo - ma maakte me echt kapot.

Wat is in jou ogen 'brede schouders, brede rug' etc? No offense, maar 86kg bij 1.92m is verre van buff.. En in het begin ga je altijd hard.

Vindt de vraag of iemand gebruikt heeft (zeker op een bb board) heel normaal en zekers niet beledigend! Want waarom zou het beledigend moeten zijn?

Gewoon natuurlijke brede bouw, simple as that. Kom je op dbb niet ver mee, dat snap ik ook wel, maar ik ben van mezelf breder dan de gemiddelde mens.

Gewoon normaal vragen is ook niet beledigend, maar mensen komen altijd met aannames; alsof ze het zeker weten. Zolang iemand het niet toegeeft (of gewoon ook echt niet gebruikt) kom je er helemaal nergens mee.
Hou dan ook gewoon op met zulk soort opmerkingen denk ik dan.

Hell yeah! Gisteravond instemming gehad in een superchill studentenhuis in rotterdam, ruime kamer etc. Zojuist gebeld met het bericht dat ik er kom te wonen!! :D

Zusje was geslaagd ( school ) gouden kettinkje voor haar gekocht, die sprong net geen gat door het plafond :D

She happy! Leuk om te zien :D

tumblr_m3h5y9AxQR1r0gdzg.jpg

tshirt zit strakker dan toen ik hem in de winkel kocht, voel mij ook nog eens 'breed':d

Terug
Naar boven