MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik zie aan jou in 1 oog opslag dat je al minstens 3 jaar aan de shakies zit en creatine cycled

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 11:05 ----------

Wat?...
Ik gain sneller dan 95% van de sportschool en heb prima genen, vriend :rolleyes:
ben pas een jaar bezig en eerste 9+ maanden afvallen

Niet lullig bedoeld maar waar baseer jij op dat je goeie genen hebt. Je bent nog jong en zit vrijwel in de beginfase van je trainingen, logisch dat je dat wat groeit. Ik zou niet te vroeg juichen. Je bent er nog lang niet.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 13:01 ----------

Bovendien heb je een grote mond tegen mensen die meer bereikt hebben dan jij en gewoon een simpele vraag stellen

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 13:04 ----------

ff update pic.. linker arm span ik nauwelijks aan, omdat iphone erin zit:(:(:( sorry DBB niet mad worden:treuren:inb4 het is marcel:o:o:o:o:o inb4 water, do you even lift:treuren::treuren::treuren:

99pen9.png

Ik geloof best dat dit natty is. Zo bijzonder is het toch niet?

Laatst bewerkt:
Wandelingetje tussen de middag perfect getimed zodat ik precies tussen 2 buien in buiten was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vannacht lekker richting Sunnybeach, weg van dat vieze weer hier.

Nu officieel vakantie, en net me 1e maaltijd gegeten na 17 en halve uur

Hey+arnold+-+feels+good+man.png

Niet lullig bedoeld maar waar baseer jij op dat je goeie genen hebt. Je bent nog jong en zit vrijwel in de beginfase van je trainingen, logisch dat je dat wat groeit. Ik zou niet te vroeg juichen. Je bent er nog lang niet.

Bovendien heb je een grote mond tegen mensen die meer bereikt hebben dan jij en gewoon een simpele vraag stellen

Brede schouders, goede rug, aardig grote benen had ik al zonder te trainen, aardige borst, kracht gaat enorm goed vooruit etc. etc. zit nu op 120dl 100bp ~90 squat. Is ook aardig wat massa bij gekomen maar ik weet niet hoeveel kg, sowieso dat alles goed groeit. Arm is nu bijna 40cm terwijl ik een jaar geleden geen enkel gewicht aangeraakt had.

Ik heb letterlijk nog geen 2 maanden boven onderhoud gegeten en maak goede progressie.

Simpele vraag stellen.. nee niet echt, is gewoon irritant en beledigend/jaloezie. Je gaat er toch niks mee bereiken. Ookal kuurt iemand overduidelijk maar zegt dat die natty is, je gaat het er toch nooit uitkrijgen dat ze het toegeven. Is gewoon zinloos.
En de meeste mensen die er opmerkingen over maken zijn gewoon stik jaloers.

edit" weet natuurlijk niet of ik genen heb om een 'echte' bber te worden. Maar een buffel van 120kg worden is momenteel ook helemaal niet mijn doel.

Laatst bewerkt:
Je bent een paar jaar te laat begonnen met pokeren, nivo is tegenwoordig een stuk hoger. Echt niet normaal wat een vissen er op de 200NL zaten.

Don’t ever let someone tell you that you can’t do something. Not even DG80. You got a dream, you gotta protect it. When people can’t do something themselves, they’re gonna tell you that you can’t do it. You want something, go get it, Period.

Ik ben er alweer mee opgehouden, poker is en blijft saai. Vooral free, zoveel mongole. Doe het liever irl

Lekkere training gehad :)

Morgen naar Marbella :)

Brede schouders, goede rug, aardig grote benen had ik al zonder te trainen, aardige borst, kracht gaat enorm goed vooruit etc. etc. zit nu op 120dl 100bp ~90 squat. Is ook aardig wat massa bij gekomen maar ik weet niet hoeveel kg, sowieso dat alles goed groeit. Arm is nu bijna 40cm terwijl ik een jaar geleden geen enkel gewicht aangeraakt had.

Ik heb letterlijk nog geen 2 maanden boven onderhoud gegeten en maak goede progressie.

Simpele vraag stellen.. nee niet echt, is gewoon irritant en beledigend/jaloezie. Je gaat er toch niks mee bereiken. Ookal kuurt iemand overduidelijk maar zegt dat die natty is, je gaat het er toch nooit uitkrijgen dat ze het toegeven. Is gewoon zinloos.
En de meeste mensen die er opmerkingen over maken zijn gewoon stik jaloers.

edit" weet natuurlijk niet of ik genen heb om een 'echte' bber te worden. Maar een buffel van 120kg worden is momenteel ook helemaal niet mijn doel.

Wat is in jou ogen 'brede schouders, brede rug' etc? No offense, maar 86kg bij 1.92m is verre van buff.. En in het begin ga je altijd hard.

Vindt de vraag of iemand gebruikt heeft (zeker op een bb board) heel normaal en zekers niet beledigend! Want waarom zou het beledigend moeten zijn?

Morgenochtend vroeg richting Spanje, feelsgoodbro.jpg.

Of hij bedoelde gewoon dat vrouwen geen mening hebben die er toe doet ??

Zaterdag op het Zuiderzee Festival op Urk werken. Dis gon b gud :P

Don’t ever let someone tell you that you can’t do something. Not even DG80. You got a dream, you gotta protect it. When people can’t do something themselves, they’re gonna tell you that you can’t do it. You want something, go get it, Period.

Ik ben er alweer mee opgehouden, poker is en blijft saai. Vooral free, zoveel mongole. Doe het liever irl

Pursuit of happiness quote :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 19:10 ----------

Vrouwonvriendelijke mopjes? Niemand? :(

Worden niet gewaardeerd, wij zijn allemaal white knights

Terug
Naar boven