AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wie is november

The ****? 1500 netto met fakking vakantie werk?

Deze onderbetaald k*t timmerman doet iets verkeerd..

Daar in tegen, nog een jaartje tobben in die k*t bouw en dan andere opleiding volgen. :)

1520 bruto dat maakt 1489,6 netto als vakantiejobber. Anders was het 2000 bruto en 1340 netto, toen ik er als interim werkte. Belastingen kunnen echt k*t zijn :o.

Bouw is gewoon prachtig om zwart werk in te doen. Makkelijk 25/uur als je een beetje goed bent. Maar dan heb je er best wel nog een job naast lopen natuurlijk.

Dat alles nu goed gaat met m'n meisje en de kleine na een dage ziekenhuis

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 18:06 ----------

*dagje

1520 bruto dat maakt 1489,6 netto als vakantiejobber. Anders was het 2000 bruto en 1340 netto, toen ik er als interim werkte. Belastingen kunnen echt k*t zijn :o.

Bouw is gewoon prachtig om zwart werk in te doen. Makkelijk 25/uur als je een beetje goed bent. Maar dan heb je er best wel nog een job naast lopen natuurlijk.

Is al nog een hoop geld man, voor een vakantie job.

Van werk in de bouw moet je het hebben van zwart geld.
Wit verdienen is echt een stuk minder..

Toen ik nog op school zat had ik 1550 euro netto voor 40uur. Maar ach crisis en blabla, de bedrijven waar je ingeleend wordt maken daar zeker gebruik van. Waardoor je gewoon wordt uit gemolken, ik ging van 1550 euro netto terug naar 1400 netto. Ben ik dan ****ing 4jaar voor naar school geweest. :rolleyes: En als ik dan om me heen hoor dat ik nog 'mazzel' heb..

Nee, eind mei 2013 stop ik in de bouw en wil ik terug naar school, leren voor vliegtuig onderhoud. Gigantische door groei mogelijkheden en daarbij een salaris van circa 2000/2100 euro. En met door groeien kan je daar nog 1000-1500 euro bij op tellen. Dan heb ik uiteraard over netto bedragen.

Geslaagd voor motor ondanks dikke regenbui :cool:

Is al nog een hoop geld man, voor een vakantie job.

Van werk in de bouw moet je het hebben van zwart geld.
Wit verdienen is echt een stuk minder..

Toen ik nog op school zat had ik 1550 euro netto voor 40uur. Maar ach crisis en blabla, de bedrijven waar je ingeleend wordt maken daar zeker gebruik van. Waardoor je gewoon wordt uit gemolken, ik ging van 1550 euro netto terug naar 1400 netto. Ben ik dan ****ing 4jaar voor naar school geweest. :rolleyes: En als ik dan om me heen hoor dat ik nog 'mazzel' heb..

Nee, eind mei 2013 stop ik in de bouw en wil ik terug naar school, leren voor vliegtuig onderhoud. Gigantische door groei mogelijkheden en daarbij een salaris van circa 2000/2100 euro. En met door groeien kan je daar nog 1000-1500 euro bij op tellen. Dan heb ik uiteraard over netto bedragen.

je bent gek maat, waarom terug naar school als je ook gewoon kan werken en de opleiding op de kosten van de baas kan doen?

[Link niet meer beschikbaar]

je krijgt een gratis opleiding, salaris wordt gewoon doorbetaald, sporten in de baas zijn tijd, toffe baan en het staat goed op je CV.

just saying bro, studiefinanciering is ook geen vetpot

Wat mijn dag heeft goedgemaakt (gisteren):

Dat de dame van de plaatselijke Bruna zo schrok toen ik de nieuwe M&F afrekende dat ze de kassa liet vastlopen en ik bij een andere kassa moest afrekenen.
Heb zelden iemand met zulke grote ogen zien kijken :D

Wat mijn dag heeft goedgemaakt (vandaag):

Trainen met Dinky & Sannee! :)

Wat mijn dag heeft goedgemaakt (gisteren):

Dat de dame van de plaatselijke Bruna zo schrok toen ik de nieuwe M&F afrekende dat ze de kassa liet vastlopen en ik bij een andere kassa moest afrekenen.
Heb zelden iemand met zulke grote ogen zien kijken :D

Wat mijn dag heeft goedgemaakt (vandaag):

Trainen met Dinky & Sannee! :)

M&F? K snap ut nie.

muscle and fitness

je bent gek maat, waarom terug naar school als je ook gewoon kan werken en de opleiding op de kosten van de baas kan doen?

[Link niet meer beschikbaar]

je krijgt een gratis opleiding, salaris wordt gewoon doorbetaald, sporten in de baas zijn tijd, toffe baan en het staat goed op je CV.

just saying bro, studiefinanciering is ook geen vetpot

Ja en goodbye sweet gains.. Lees zo vaak dat bodybuilding en werken bij luchtmacht/landmacht etc. Slecht samen gaan.. of denk jij hier compleet anders over? Had destijds wel zitten kijken of KMAR iets voor mij zou zijn.
Zal je link zo bekijken, want zoals je het doet overkomen klinkt het wel interessant. ;)

En klopt studiefinanciering is idd ook geen vetpot, vandaar dat ik ook druk aan het sparen ben en pas eind mei stop met werken. Zou met die tijd rond 20k spaargeld kunnen zitten en met een bij baantje erbij denk ik dat ik wel redelijk normaal kan leven..

OT: Brute training en een gruwelijke pomp! Sprak ik nog een kerel in de kleedkamer zegt 'ie; Gaat goed hé gozer! Zo te zien heb je er een schepje bovenop gegooid.
Terwijl ik nog geen eens twee weken on ben haha! :D

LoL krijg zonder uitwonende studiebeurs al 300 euro ;)

Niceee waar ga je op kamers guess

woeste training gehad!BAMN

en beviel je nieuwe trainer? :)

Terug
Naar boven