AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

laatste inkopen gedaan voor tomorrowland :D word epic :D

PR gehaald met benentraining, terwijl ik nog koorts heb:D:( volgende week 200KG squat in the pocket hopelijk:(:(:(

Ik was net gaan mountainbiken. Was op een padje van <0.5m breed aan het fietsen, springt er ineens 2m voor mij een ree over dat padje :eek: Reed bijna tegen een boom :eek:

Oh, dacht dat je dat een x tegen z1000 zei, hij woont daar iig.. hoezo beroerd?:( ik heb koorts:( had miss niet moeten trainen, pr maakt het wel goed:D

Ja klopt om hem te pesten:o heb je nu vakantie? ik werk verder gewoon maar kunnen wel x trainen als je wilt, daarna samen douche?:)

Ja klopt om hem te pesten:o heb je nu vakantie? ik werk verder gewoon maar kunnen wel x trainen als je wilt, daarna samen douche?:)

mooi jij kon toch geen 200KG squat meer? kan ik lekker uitsloven:D ohja we moesten nog samen douchen om derde been te vergelijken:o:o ik ben nog aan het leren voor mijn hertentames:( waar woon je dan?

mooi jij kon toch geen 200KG squat meer? kan ik lekker uitsloven:D ohja we moesten nog samen douchen om derde been te vergelijken:o:o ik ben nog aan het leren voor mijn hertentames:( waar woon je dan?

Ik betaal niks om er bij te mogen zijn.

Hebben die ibo kerel en jij een gay relatie ofzo t*ring, jouw wereld draait om hem

+1 voor Krakatoa :D

I smiled :)

Terug
Naar boven