Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

gewoon posten die bloedwaardes, ivm gyno heb ik er niet echt verstand van maar niet iedereen gaat je speciaal pmen voor die waardes. Gewoon posten dus. Desnoods topic voor openen.
Alles zit er ''ok'' uit volgens de doktoren :

358ndoj.jpg

Laffe test voor je leeftijd, vandaar dat je altijd loopt te zeuren als een wijf :roflol:

ziet er ok uit voor de rest, test zit wel wat aan de lage kant.. maar opzich niet bijzonder laag ofzo

Laffe test voor je leeftijd, vandaar dat je altijd loopt te zeuren als een wijf :roflol:
:trollface:

boeie ik gain toch goed en kan zo aan dat dere celltech

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 20:16 ----------

ziet er ok uit voor de rest, test zit wel wat aan de lage kant.. maar opzich niet bijzonder laag ofzo
Weet je wat CK btw is? Je kan kijken hvl spiermassa je erbij gained, wist ik niet :D zei mn arts

hoge ck waardes wilt zeggen dat je spieren afbreekt. Maar kan zijn dat je bij meer spiermassa of zo automatische wat hogere ck's hebt. heb er ooit een topic over gemaakt.

Creatine kinase.

ik snap 1 ding niet:

je bloedwaardes zijn oke, prima maar daarom kun je geen behandeling afkeuren. Want uiteindelijk heb je nog steeds gyno en heb je er last van. Waarom dan die second opinion? Behandelen moet die toch wel

meting van ck in bloed wordt gedaan om spierschade of een verhoogde spierafbraak vast te stellen of uit te sluiten.
mee eens met BenscoNL trouwens

dagje in de zon liggen word je horny van:(

ik snap 1 ding niet:

je bloedwaardes zijn oke, prima maar daarom kun je geen behandeling afkeuren. Want uiteindelijk heb je nog steeds gyno en heb je er last van. Waarom dan die second opinion? Behandelen moet die toch wel
Ik heb er niet zoveel verstand van, ben nooit echt ''ziek'' ga nooit naar een dokter.., kijken wat ze dit keer zullen doen

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 20:33 ----------

meting van ck in bloed wordt gedaan om spierschade of een verhoogde spierafbraak vast te stellen of uit te sluiten.
mee eens met BenscoNL trouwens
ow oke, mijne was wel hoog :p

Ik mag over een uur eten en drinken :D

Guess z'n pic in het PUA topic

Zwaar hard lopen trainen, vrouwtje van jaar of 27 in de gym, test boost + + + :)

Terug
Naar boven