XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Geweldig, wordt hem dus ook niet. Zit nu te kijken naar facility management....

Goede maat van me doet facility management, hij heeft 't daar erg naar z'n zin. Maar wel ongelofelijk veel werk en tijd wat die er in moet steken!
Bij zowat alle lessen die die volgt moet die volgende dag een presentatie geven, waarbij die helemaal netjes in pak moet etc.

Niks geen :(

Natty all the way;) moeten een x samen trainen

Natty all the way zegt 'ie dan.. Wanneer ging je ook alweer aan de winny's? :D

Goede maat van me doet facility management, hij heeft 't daar erg naar z'n zin. Maar wel ongelofelijk veel werk en tijd wat die er in moet steken!
Bij zowat alle lessen die die volgt moet die volgende dag een presentatie geven, waarbij die helemaal netjes in pak moet etc.

Natty all the way zegt 'ie dan.. Wanneer ging je ook alweer aan de winny's? :D

Ah bah, bij het woord presentatie breekt het zweet me al uit :o Pak heb ik ook niet :rolleyes:

aan mn neef gevraagd of die wat test voor me kan fixen in turkije :roflol:

ik zit echt in een lekkere vibe de laatste tijd... financieel gaat het beter dan verwacht, mijn opleiding is goedgekeurd en ik heb een hoop fake boelers de middelvinger gegeven.

Life's great

Ik had een paar vragen jongens (karma for it)

Ik vroeg mn huisarts om een second opinion en hij zei gelijk dat die het zou regelen en mn ziekenhuis zou bellen, zei dat het ****ing pijn deed *gyno* en dat het erger is geworden , kans om een operatie?

en wie weet wat af van bloedwaardes etc

wat wil je nou precies weten Little Daddy?

gewoon posten die bloedwaardes, ivm gyno heb ik er niet echt verstand van maar niet iedereen gaat je speciaal pmen voor die waardes. Gewoon posten dus. Desnoods topic voor openen.

Terug
Naar boven