MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

briljant ;ekker weer

Ik heb er niet zoveel verstand van, ben nooit echt ''ziek'' ga nooit naar een dokter.., kijken wat ze dit keer zullen doen

dat staat er ook helemaal los van. De bloedwaardes worden alleen bekeken om te kijken of je bijvoorbeeld teveel oestrogeen aanmaakt of iets anders. Het is alleen maar bedoelt om oorzaken uit te sluiten of om te kijken of het bijvoorbeeld kan worden opgelost zonder te opereren.

Daarom snap ik ook niet dat de doktor je afwijst op basis van dit onderzoek.je bloedwaarden zijn positief, oke prima maar dat sluit alleen uit dat het niet aan je hormoonspiegel of bloedwaardes ligt. Het neemt echter niet weg dat je nog steeds gyno hebt en daar fysieke klachten aan overhoudt.

ik zou dat toch eens aankaarten bij je volgende gesprek met je doktor want het lijkt er verdomd veel op dat ze gewoon een excuus zoeken om je niet te opereren. but that's just my 2 cents.:D

en dan nog een vraagje: hebben ze ook een echo gemaakt van de borstomgeving of hebben ze dat ook gewoon geskipt?

verkopen ze dat bij apotheeks? dan ben ik binnen man

sustanon en primo wel, bij de betere apo's.. ze hebben ook goeie anapolon (oxy's)
inb4 'in turkije is alles fake'
mong*len die er nooit zijn geweest denken dat alles fake is daar :roflol:

net een heerlijke BBQ gefixt trouwens hmmmmmmm mmmm

Laatst bewerkt:
fake in apotheek? :roflol: sure

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 22:59 ----------

dat staat er ook helemaal los van. De bloedwaardes worden alleen bekeken om te kijken of je bijvoorbeeld teveel oestrogeen aanmaakt of iets anders. Het is alleen maar bedoelt om oorzaken uit te sluiten of om te kijken of het bijvoorbeeld kan worden opgelost zonder te opereren.

Daarom snap ik ook niet dat de doktor je afwijst op basis van dit onderzoek.je bloedwaarden zijn positief, oke prima maar dat sluit alleen uit dat het niet aan je hormoonspiegel of bloedwaardes ligt. Het neemt echter niet weg dat je nog steeds gyno hebt en daar fysieke klachten aan overhoudt.

ik zou dat toch eens aankaarten bij je volgende gesprek met je doktor want het lijkt er verdomd veel op dat ze gewoon een excuus zoeken om je niet te opereren. but that's just my 2 cents.:D

en dan nog een vraagje: hebben ze ook een echo gemaakt van de borstomgeving of hebben ze dat ook gewoon geskipt?
echo van borst laten maken, zeiden dat het ''goed'' was

Laatst bewerkt:
goed in wat voor zin? dat het alleen vet was of dat er een klier zat die makkelijk weg te halen is?

Iedereen die deze spoiler begrijpt.

Hey I just trolled you
And this is crazy
so there's my karma box
Fill it maybe?

vandaag lekker BBQ'tje gedaan.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 01:25 ----------

en zaterdag tomorrowland :)

oké dus in feite hebben ze alleen vast gesteld dat je dus gewoon pseudo-gyno hebt. Dus dat houdt dat er geen liposuctie plaatsvindt maar gewoon gesneden moet worden. En daar zit het hem volgens inj. liposuctie moet je zelf betalen, snijden daarentegen wordt (zeker omdat je er fysieke klachten van hebt) vergoed. En vaak hebben die lui geen zin om die aanvragen in te dienen of kappen ze dat gelijk af zodat de verzekering niks hoeft te betalen. En daar moet je spichtig op zijn want hoe je het ook went of keert jij hebt gewoon recht op een behandeling en dat recht moet je je niet af laten nemen.

Iedereen die deze spoiler begrijpt.

Hey I just trolled you
And this is crazy
so there's my karma box
Fill it maybe?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ontopic:
Het mooie weer natuurlijk, en dat ik geen last heb van hooikoorts :cool:

:roflol::roflol::roflol:

17078.jpg

Airco besteld, **** you zon!

loop ik langs een volle tramhalte, zegt zo'n vent ''wow, moet je zijn schouders zien:eek:'' iedereen gelijk kijken moest toen blozen:o:o

minstens 1 maar durfde niet goed naar de groep te kijken, omdat ik helemaal rood werd:o:o:o

Terug
Naar boven