Waarom helemaal uit Turkije halen, terwijl het hier in NL een paar tientjes kost..?
hij bedoelt HG spul
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom helemaal uit Turkije halen, terwijl het hier in NL een paar tientjes kost..?
verkopen ze dat bij apotheeks? dan ben ik binnen man

Ik heb er niet zoveel verstand van, ben nooit echt ''ziek'' ga nooit naar een dokter.., kijken wat ze dit keer zullen doen

verkopen ze dat bij apotheeks? dan ben ik binnen man

sureecho van borst laten maken, zeiden dat het ''goed'' wasdat staat er ook helemaal los van. De bloedwaardes worden alleen bekeken om te kijken of je bijvoorbeeld teveel oestrogeen aanmaakt of iets anders. Het is alleen maar bedoelt om oorzaken uit te sluiten of om te kijken of het bijvoorbeeld kan worden opgelost zonder te opereren.
Daarom snap ik ook niet dat de doktor je afwijst op basis van dit onderzoek.je bloedwaarden zijn positief, oke prima maar dat sluit alleen uit dat het niet aan je hormoonspiegel of bloedwaardes ligt. Het neemt echter niet weg dat je nog steeds gyno hebt en daar fysieke klachten aan overhoudt.
ik zou dat toch eens aankaarten bij je volgende gesprek met je doktor want het lijkt er verdomd veel op dat ze gewoon een excuus zoeken om je niet te opereren. but that's just my 2 cents.
en dan nog een vraagje: hebben ze ook een echo gemaakt van de borstomgeving of hebben ze dat ook gewoon geskipt?
nee dat de klier normaal is :Sgoed in wat voor zin? dat het alleen vet was of dat er een klier zat die makkelijk weg te halen is?
Iedereen die deze spoiler begrijpt.
Hey I just trolled you
And this is crazy
so there's my karma box
Fill it maybe?

Je had beter een pec bounce gedaan gevolgd door een front double bicepsloop ik langs een volle tramhalte, zegt zo'n vent ''wow, moet je zijn schouders zien'' iedereen gelijk kijken moest toen blozen
![]()

loop ik langs een volle tramhalte, zegt zo'n vent ''wow, moet je zijn schouders zien'' iedereen gelijk kijken moest toen blozen
![]()
Stonden er lekkere wijven bij?