AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat voor blessure was het en wat was het probleem?

Benen teveel getraint/te snel gegroeit en die hebben alle pesen aangetrokken waardoor mn onderrug hol ging staan, waardoor de pesen in mn armen borst schouders ook weer aangetrokken werden...

vannacht lekker buiten geslapen, heerlijk onder de open sterrenhemel.
gisteravong laat nog bezoek van meneer egel. Ik schrok me een ongeluk, maar vond het wel erg leuk... hij niet zo geloof ik... was gauw weer weg ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heerlijke rugtraining met New pr DL.

Vandaag komen m'n nootropics.
Larssonn going smart.

PR 8x 40KG dumbbell shoulder press (per hand ofc), bankje stond helemaal recht, dus geen kleine hoek die de oef easy maakt. zit nu te twijfelen om richting 50's te gaan met 5x5 schema:(:( of doorgaan met 4x 8:(:(

Hoody is een beestttt!

:)

3x5 Split-jerks met 100kg. Feels good bro.

PR 8x 40KG dumbbell shoulder press (per hand ofc), bankje stond helemaal recht, dus geen kleine hoek die de oef easy maakt. zit nu te twijfelen om richting 50's te gaan met 5x5 schema:(:( of doorgaan met 4x 8:(:(

5x5 is vrij blessuregevoelig.. Tenminste ik ken een aantal mensen die daarvan blessures hebben.

Je kan ook afwisselen?

Wat mijn dag goed maakt; vandaag bloeddruk gemeten, goed, hart nagekeken, goed, bloedonderzoek-brief meegekregen dus even doen. Wil alles nagekeken hebben dat ik over 2 weken echt weer vol kan trainen :)

5x5 is vrij blessuregevoelig.. Tenminste ik ken een aantal mensen die daarvan blessures hebben.

Je kan ook afwisselen?

Wat mijn dag goed maakt; vandaag bloeddruk gemeten, goed, hart nagekeken, goed, bloedonderzoek-brief meegekregen dus even doen. Wil alles nagekeken hebben dat ik over 2 weken echt weer vol kan trainen :)

Blablabla, waarom zou dat blessure gevoelig moeten zijn, als je de oefening correct uitvoert. Met shoulder dumbbell press doe ik vaak zat 5x5.

Of gewoon met 4x8 naar 50's gaan!

Blablabla, waarom zou dat blessure gevoelig moeten zijn, als je de oefening correct uitvoert. Met shoulder dumbbell press doe ik vaak zat 5x5.

Staat ook bij 'tenminste' hé..

Maarja je hebt gelijk, hoeft niet zo te zijn maar heb t idee van wel. Ga zelf ook weer 5x5 doen hoor als ik weer goed kan trainen :)

Je kan ook afwisselen?

als je de tijd neemt (niet 3 min dus) om fatsoenlijk op te warmen, zie ik geen probleem

De huisarts vroeg hoe het ging met sporten en of ik aan de hormonen zat, dat is een compliment toch? ???
Toen ik zei dat dat niet zo was vroeg hij of ik er wel eens over had nagedacht, was dat misschien een hint dat hij een extra handeltje erop nahoudt :eek:

Volgende week erg fijne tijden gekregen om te moeten werken.. jeej

Lekkere training gehad, voelde me best biggie :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ?

Terug
Naar boven