Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

<3 BBQ al >1kg vlees gegeten, volgende 200g onderweg. Zou ik genoeg proteïne binnen gekregen hebben???

Idd stoppen met eten, vlees is op :( uiteindelijk ongeveer 1,2kg vlees gegeten en erna alles weggegoten met 500ml melk (nog eens 17,5g proteïne :p). Al die eiwitten verspilt aangezien het lichaam dat nooit allemaal kan opnemen :roflol:

Ag... af en toe moet dat kunnen :D

De huisarts vroeg hoe het ging met sporten en of ik aan de hormonen zat, dat is een compliment toch? ???
Toen ik zei dat dat niet zo was vroeg hij of ik er wel eens over had nagedacht, was dat misschien een hint dat hij een extra handeltje erop nahoudt :eek:
hahaha lekkah heb je pharma gear :D

Al die eiwitten verspilt aangezien het lichaam dat nooit allemaal kan opnemen :roflol:

...

uploadfromtaptalk1343323268466.jpg

Ookal lukt het om roids te krijgen, je krijgt maar net genoeg voor normale waardes, niet per week 500 mg :roflol:
snappik... nvm bro

ging er meer om dat die goos dacht de ze doc hem AAS probeerde aan te smeren en dat gaat denk wel in de juiste dosissen ;)

Maar fhk it! :D

Was meer zo'n mental ding dan dat het echt ging gebeuren ofzo :rolleyes:

snappik... nvm bro

ging er meer om dat die goos dacht de ze doc hem AAS probeerde aan te smeren en dat gaat denk wel in de juiste dosissen ;)

Maar fhk it! :D

Was meer zo'n mental ding dan dat het echt ging gebeuren ofzo :rolleyes:
Ow oke bro, ze controleren wel alles tegenwoordig, mijn huisarts was echt bang om me nolvadex te geven, kon zn licentie kosten.:(

Hehehe

Zou er wel één koopen voor men bish :d

Moet zaterdag tegen AZ voetballen, eerste match van seizoen :) heb er zin in

lol meisje van werk die al helemaal begint de hijgen en shit als ik haar in de nek kus. Helaas heeft ze een vriend en was ze niet dronken genoeg om helemaal vreemd te gaan :(

Terug
Naar boven