MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

moest mijn bloedwaardes voor de middag ophalen. Was om 11:27 wakker en moest een dorp verder zijn. Heb als een idioot gereden :roflol:

Zag voor t eerst een chick serieus squaten

toch besloten om niet te gaan kuren:( nu lekker motivatie vids kijken op DBB en dan richting gym:D:D

gister the dark knight rises, ziek goede film. daarna stad in gegaan en werd gecockblocked door 2 vrienden

gister the dark knight rises, ziek goede film. daarna stad in gegaan en werd gecockblocked door 2 vrienden
Ben niet zo van Batman, maar hoor idd niets dan dat het echt een vette film is, mss toch maar eens gaan checken.
OT: Weekend!!! Tijd om de buurt even wakker te maken met Angerfist. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat eens, nu en snel een beetje.

ot: ik moet kakken maar ben te lui om naar de wc te gaan.

BBQ vanavond :D

angerfist megamix?

t*ring wat slecht

t*ring herrie

Vandaag midweekje Parijs boeken en de mogelijk openlaten om ook naar Versailles --> La Veranda of Au Trianon te gaan :meal: :D ^^

Ben niet zo van Batman, maar hoor idd niets dan dat het echt een vette film is, mss toch maar eens gaan checken.
OT: Weekend!!! Tijd om de buurt even wakker te maken met Angerfist. :)

zeker aan te raden, vond inception en the dark knight erg goed en ze hebben zo'n beetje elke goede acteur van beide films erin gegooid

joker>bane, ook al is die echt een baas

5x 140KG BOR PR gehaald vandaag:D eerste 4 reps waren superstrict, rug horizontaal en stang naar navel, laatste rep een klein beetje gecheat:( en dat allemaal terwijl ik nog ziek ben:D PR's halen terwijl je ziek bent is helemaal IN deze zomer:D:o

Terug
Naar boven