- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Wanneer kom je weer lekker aan mijn anusje likken dan?![]()
Likken, gaan we nu het spel uitbreiden? Maar dan wil ik bij jou lekker in je bek schijten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer kom je weer lekker aan mijn anusje likken dan?![]()
Likken, gaan we nu het spel uitbreiden? Maar dan wil ik bij jou lekker in je bek schijten
Dat gaat me te ver! Als ik mijn mond dicht mag houden is het prima!

uurtje geleden thuisgekomen van tomorrowland. Super chille vibe etc echt wauw gewoon.
Wel jammer dat ik werd aangezien voor een drugsdealer ben iets van 8 x aangesproken of ik drugs heb![]()
kzelf ben een moslim; denk wel dat er een God/Allah bestaat maarja dan komen er weer mensen van heb je bewijs dat hij/zij/het bestaat. Als hun met zoiets komen dan denk ik van; kom jij maar met bewijs dat God/Allah NİET bestaat.
niemand kan mij bovendien tastelijk bewijs leveren dat er wel een god bestaat. elke keer krijg je dat slappe antwoord je moet erin geloven maar dat zeiden ze vroeger toen ik klein was ook over de kerstman en raad eens, die bestaat ook niet. daarnaast vind ik het hele fabeltje dat god de aarde heeft gemaakt en al die verhalen in de bijbel ook allemaal maar wazig en ongeloofwaardig. Die verhalen zijn zo vaak overgeschreven dat ze door de loop van de tijd uit hun verband zijn gerukt en bovendien zijn de theorieen die vanuit de wetenschap worden geleverd aannemelijker en logischer dan dat een of andere vent effe in 7 dagen een planeet heeft geschapen.
challenge accepted:
ik heb nog nooit een god gezien, geroken, gesproken, gehoord en gevoeld. ik wou eigenlijk ook zeggen geproefd maar dat klinkt gay.niemand kan mij bovendien tastelijk bewijs leveren dat er wel een god bestaat. elke keer krijg je dat slappe antwoord je moet erin geloven maar dat zeiden ze vroeger toen ik klein was ook over de kerstman en raad eens, die bestaat ook niet. daarnaast vind ik het hele fabeltje dat god de aarde heeft gemaakt en al die verhalen in de bijbel ook allemaal maar wazig en ongeloofwaardig. Die verhalen zijn zo vaak overgeschreven dat ze door de loop van de tijd uit hun verband zijn gerukt en bovendien zijn de theorieen die vanuit de wetenschap worden geleverd aannemelijker en logischer dan dat een of andere vent effe in 7 dagen een planeet heeft geschapen.
dan heb ik nog een vraag: ze zeggen dat je alleen het paradijs mag betreden als je gelooft, wat is dat voor bullshit? dus als ik een goed leven heb geleid, mensen heb geholpen en al die tijd voor anderen heb klaargestaan weigert god/allah mij omdat ik niet geloof? lekker vergevingszinnend is die dan. Dus omdat hij al die tijd geen tastbaar bewijs of zelfs maar een klein teken heeft gegeven om zijn bestaan te bevestigen moet ik maar blind aannemen dat die bestaat? daar trap ik mooi niet in.
begrijp me niet verkeerd haaii. ik ben zelf ook gelovig opgevoed (in dit geval christelijk) en ik heb echt wel respect voor gelovige mensen of ze nou christelijk, joods, moslim of iets anders zijn. In mijn ogen leidden gelovige mensen vaak hun leven volgens bepaalde normen en waarden waar niet gelovige mensen nog wat van kunnen leren maar dat zou vanzelfsprekend moeten zijn en niet moeten worden opgelegd door een boek of geschrift. Daarnaast kunnen zij mij het hele fabeltje simpelweg niet wijs maken..
niks persoonlijks trouwens maar neem aan dat je wel begrijpt![]()
Heb gewoon een quote van een ander forum die mijn dag goed maakte hier geplakt, maar was te lui om dat erbij te vermelden.
dacht dat je serieus wasHoop dat ze bij de videotheek chronicles of hoe die film ook heet hebben. Ben al 2 weken oprij geweest voor die film, steeds een andere moeten huren omdat ik het maar awkward vind zonder film te vertrekken.
Nee ze hadden hem gewoon nog niet. Dan kunne ze hem ook moeilijk aan da kant houden voor mij

Nee ze hadden hem gewoon nog niet. Dan kunne ze hem ook moeilijk aan da kant houden voor mij![]()