Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

De regen.

thx baas, waarschijnlijk eerste keer X dus ben benieuwd heb al wel de pilletjes maar weet nog niet of ik ga doen. Miss als ik daar al paar uur ben ofzo
niet te veel bij nadenken,gewoon laten gaan
en af en toe wat water drinken en het komt helemaal goed :)

Nee, ik train nu 1 jaar en 10 maand, met vele ups en vele downs... vind 't maar triest dat 95% van DBB niet eens besseft, wat je natty allemaal kan bereiken. Laat maar weer eens goed zien, hoe snel mensen hier naar de spuit grijpen:D ik ben sowieso van plan volgende zomer mijn eerste kuur te beginnen, ik wil graag eerst 90KG natty bereiken (met acceptabel vp), wat best indrukwekkend is op 1.78. en dan gaat de spuit er in:D en ga ik voor 100KG op 1.78.

Donder op man

Nee, ik train nu 1 jaar en 10 maand, met vele ups en vele downs... vind 't maar triest dat 95% van DBB niet eens besseft, wat je natty allemaal kan bereiken. Laat maar weer eens goed zien, hoe snel mensen hier naar de spuit grijpen:D ik ben sowieso van plan volgende zomer mijn eerste kuur te beginnen, ik wil graag eerst 90KG natty bereiken (met acceptabel vp), wat best indrukwekkend is op 1.78. en dan gaat de spuit er in:D en ga ik voor 100KG op 1.78.

Begin stats?

lekkere blowjob van mijn blondje met happy-end :D

Dit is mijn temperatuurtje vriend. Lekker festivalweertje.

Volgens mij doelde hij in dit geval nog niet eens op jouw vermeende aasgebruik, maar meer over jouw gezwets over hoe zwaar jij je oefeningen doet. Wie hou je nu eigenlijk voor de gek?

Mijn Coc #1 binnen :)

En ik kreeg er sample van hulk force v2 bij :)

Terug
Naar boven