- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Rond 21u is ze bij jou, goed?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rond 21u is ze bij jou, goed?

Ja is goed ben er dan toch niet

Volgens mij doelde hij in dit geval nog niet eens op jouw vermeende aasgebruik, maar meer over jouw gezwets over hoe zwaar jij je oefeningen doet. Wie hou je nu eigenlijk voor de gek?

Mijn collega die iedereen z'n zelfverzonnen grap wilde vertellen ... te hilarisch ( NOT )

Ik troll wel af en toe op DBB voor de grap, maar als het op mijn trainingen aankomt ben ik serieus( + een paar mensen op DBB waar ik serieus mee ben), daarom ben ik ook op DBB, om mijn trainingen en progressie af en toe te delen en veel te leren, ik zou alleen mezelf voor de gek houden dan idd. Wat is jouw BOR als ik vragen mag?
EDIT: ik ben overigens grotendeels gekapt met trollen, ik ben niet meer zoals vroeger![]()

kzelf ben een moslim; denk wel dat er een God/Allah bestaat maarja dan komen er weer mensen van heb je bewijs dat hij/zij/het bestaat. Als hun met zoiets komen dan denk ik van; kom jij maar met bewijs dat God/Allah NİET bestaat.

Niet verder vertellen maar ik vind alleen jouw anusje lekker. Ik dacht dat het tussen ons bleef lieverd![]()