Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

6 x 36kg incline db press zonder spotter.

Volgens mij doelde hij in dit geval nog niet eens op jouw vermeende aasgebruik, maar meer over jouw gezwets over hoe zwaar jij je oefeningen doet. Wie hou je nu eigenlijk voor de gek?

Ik troll wel af en toe op DBB voor de grap, maar als het op mijn trainingen aankomt ben ik serieus( + een paar mensen op DBB waar ik serieus mee ben), daarom ben ik ook op DBB, om mijn trainingen en progressie af en toe te delen en veel te leren, ik zou alleen mezelf voor de gek houden dan idd. Wat is jouw BOR als ik vragen mag?

EDIT: ik ben overigens grotendeels gekapt met trollen, ik ben niet meer zoals vroeger ;)

Laatst bewerkt:
Homegym opnieuw ingericht, meer ruimte, meer licht en kan m'n gordijn openhouden aan 1 kant, **** jawohl!

Mijn collega die iedereen z'n zelfverzonnen grap wilde vertellen ... te hilarisch ( NOT )

Ik troll wel af en toe op DBB voor de grap, maar als het op mijn trainingen aankomt ben ik serieus( + een paar mensen op DBB waar ik serieus mee ben), daarom ben ik ook op DBB, om mijn trainingen en progressie af en toe te delen en veel te leren, ik zou alleen mezelf voor de gek houden dan idd. Wat is jouw BOR als ik vragen mag?

EDIT: ik ben overigens grotendeels gekapt met trollen, ik ben niet meer zoals vroeger ;)

:orly:

omtrek?

kzelf ben een moslim; denk wel dat er een God/Allah bestaat maarja dan komen er weer mensen van heb je bewijs dat hij/zij/het bestaat. Als hun met zoiets komen dan denk ik van; kom jij maar met bewijs dat God/Allah NİET bestaat.

kzelf ben een moslim; denk wel dat er een God/Allah bestaat maarja dan komen er weer mensen van heb je bewijs dat hij/zij/het bestaat. Als hun met zoiets komen dan denk ik van; kom jij maar met bewijs dat God/Allah NİET bestaat.

The burden of proof is on those who make the claim.

ot: vandaag ontdekt dat ik 4 ballen heb, dag kan niet meer stuk.

olympic games zijn leuk

Haha zie dat meisje erachter

koud douchen fuaaa

niet echt comfortabel maar voelt zoveel beter dan warm douchen

Terug
Naar boven