XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja dat had ik wel door maar je zegt 'via Belgische webshop'. In België heb je voor hydroxocobalamine een voorschrift nodig. jij zegt dat je die via een Belgische webshop ook kan krijgen, dus zonder voorschrift. Mijn vraag aan jou was: heb jij het over hydroxocobalamine of cyanocobalamine? Want die laatste kan je, zoals ik al zei, wel zonder voorschrift verkrijgen bij de apotheek.

6QA2l.gif

olawd

Ik weet eindelijk door wat ik acne krijg, feelsgoodman

Wist ik het maar .. hoe heb je 't getest?

Ik had altijd ****ing veel acne op mijn rug, echt pijnlijk was het. At toen heel veel pindakaas en veel whey. Later dacht ik **** pindakaas en sindsdien is het minder geworden en is het bijna weg, kon een keer niet aan mn kcals komen dus ik at 50 g walnoten en volgende dag krijg ik echt 4 meeeters en rode bulten op mn rechterschouders wtf. Paar dagen geen noten en shit meer gegeten en alles is bijna weg , weet 100 procent dat het door noten komt en door hoge hoevelheden zuivel.

Hopelijk hebben jullie eraan, had ook echt een acne uitburst van Lean gain daar zaten volgens mij ook noten in

Ik had altijd ****ing veel acne op mijn rug, echt pijnlijk was het. At toen heel veel pindakaas en veel whey. Later dacht ik **** pindakaas en sindsdien is het minder geworden en is het bijna weg, kon een keer niet aan mn kcals komen dus ik at 50 g walnoten en volgende dag krijg ik echt 4 meeeters en rode bulten op mn rechterschouders wtf. Paar dagen geen noten en shit meer gegeten en alles is bijna weg , weet 100 procent dat het door noten komt en door hoge hoevelheden zuivel.

Hopelijk hebben jullie eraan, had ook echt een acne uitburst van Lean gain daar zaten volgens mij ook noten in

Kan wel kloppen want ik was een tijdje out met BB (ook qua voeding) en toen had ik een stuk gavere huid

Kan wel kloppen want ik was een tijdje out met BB (ook qua voeding) en toen had ik een stuk gavere huid
BB heeft niks te maken met acne wel je voeding, mn huisarts zei komt door hormonen :rolleyes: maar is degelijk voeding. Zelf vond ik het raar omdat ik echt clean eet, velendeels havermout met whey, tonijn, kip maar ook pindakaas en noten en doordat komt het :(

BB heeft niks te maken met acne wel je voeding, mn huisarts zei komt door hormonen :rolleyes: maar is degelijk voeding. Zelf vond ik het raar omdat ik echt clean eet, velendeels havermout met whey, tonijn, kip maar ook pindakaas en noten en doordat komt het :(

raar he, k*t acne. Jij krijgt het dus van noten, andere weer van choco en dan zegt die huisarts door hormonen

jimmies enigszins rustled door huisarts

Ik heb er de laatste tijd ook een klein beetje last van, maar ik ga tijdens m'n cut wel kijken waar het aan zou kunnen liggen. Nu boeit het me niet zoveel.

****edup genetics man, noten zijn baas

de schaats meisjes waren weer aan het trainen
hhnnnngg dat ass

Lekker "hard" gelopen in het zonnetje en voor het onweer weer binnen.

Terug
Naar boven