Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker "hard" gelopen in het zonnetje en voor het onweer weer binnen.
was iets boven de 140 
Morgen dus naar a'dam met vriendin, bulkdag
nadeel is wel dat er gayparade ofzo is dus krijg wss random rape
Weet iemand nog leuke dingen daar te doen of om wat te eten ofzo? kfc staat al in de planning

Vandaag ook gaan hardlopen in een bos! Hartslag heeft gepiekt op 190was iets boven de 140
![]()

Ik denk dat ik niet ver boven de 130 ben geweest.... rustig aan en vooral genieten van de omgeving
Morgenochtend waarschijnlijk nog een keer![]()

Als je ineens bergop moet in los zand, in een bos met een matige conditie gaat de hartslag snel omhoog![]()
25kmDe MTB route bij Hattem is nogal laf... ik heb best wel een paar heuveltjes zien liggen waar ze me met een grote bocht omheen stuurden. Maar het was nu al 25KM... echt veel ruimte voor uitstapjes was er niet bij. Was ook mijn eerste loopje op mijn nieuwe schoenen (Asics trail tambora 2), dus ook dat hield me ietwat tegen.
ik was kapot van 20min fietsen en 40min lopen
(je moet ergens beginnen hé
)
(voorlaatste foto is de weide naast de abdij
)25kmik was kapot van 20min fietsen en 40min lopen
(je moet ergens beginnen hé
)
En van de omgeving genieten doe ik zeker
Is 2km van mijn thuis ofzo en als ik wil kan nadien genieten van een verse Westmalse trappist(voorlaatste foto is de weide naast de abdij
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen een biertje direct na het lopen is een probleem als je nog moet rijden (ik drink niet als ik nog met rijden, ook niet 1-tje)Dat is wel een voordeel dat ik heb.Ik moet al snel een half uur rijden om bij een bos uit te komen, maar goed een maal per maand moet dat kunnen voor een middagje joggen![]()
Dat is wel een voordeel dat ik heb.
Maar als je 25km kan lopen is het wel de moeite waard denk ik! Loop je anders om de weg? Of op de loopband?