AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

epic bulkmaaltijd bij mcdonalds 18 kipnuggets, 2 broodjes vis, 1 ceasar salade

Morgen dus naar a'dam met vriendin, bulkdag

nadeel is wel dat er gayparade ofzo is dus krijg wss random rape

Weet iemand nog leuke dingen daar te doen of om wat te eten ofzo? kfc staat al in de planning

Vette docu over Usain Bolt gekeken.

Morgen dus naar a'dam met vriendin, bulkdag

nadeel is wel dat er gayparade ofzo is dus krijg wss random rape

Weet iemand nog leuke dingen daar te doen of om wat te eten ofzo? kfc staat al in de planning

wees er vroeg en miss vind jij mij ergens dood van een afterparty:D

Vandaag ook gaan hardlopen in een bos! Hartslag heeft gepiekt op 190 :o was iets boven de 140 :p

Ik denk dat ik niet ver boven de 130 ben geweest.... rustig aan en vooral genieten van de omgeving :)

Morgenochtend waarschijnlijk nog een keer :)

Ik denk dat ik niet ver boven de 130 ben geweest.... rustig aan en vooral genieten van de omgeving :)

Morgenochtend waarschijnlijk nog een keer :)

Als je ineens bergop moet in los zand, in een bos met een matige conditie gaat de hartslag snel omhoog :o

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 21:48 ----------

Karma gekregen van Big-T

tumblr_m83jqfcX4E1rs1ygv.gif

Als je ineens bergop moet in los zand, in een bos met een matige conditie gaat de hartslag snel omhoog :o

De MTB route bij Hattem is nogal laf... ik heb best wel een paar heuveltjes zien liggen waar ze me met een grote bocht omheen stuurden. Maar het was nu al 25KM... echt veel ruimte voor uitstapjes was er niet bij. Was ook mijn eerste loopje op mijn nieuwe schoenen (Asics trail tambora 2), dus ook dat hield me ietwat tegen.

De MTB route bij Hattem is nogal laf... ik heb best wel een paar heuveltjes zien liggen waar ze me met een grote bocht omheen stuurden. Maar het was nu al 25KM... echt veel ruimte voor uitstapjes was er niet bij. Was ook mijn eerste loopje op mijn nieuwe schoenen (Asics trail tambora 2), dus ook dat hield me ietwat tegen.
25km :roflol: ik was kapot van 20min fietsen en 40min lopen :o (je moet ergens beginnen hé :o)

En van de omgeving genieten doe ik zeker :D
Is 2km van mijn thuis ofzo en als ik wil kan nadien genieten van een verse Westmalse trappist :D (voorlaatste foto is de weide naast de abdij ;) )

xcrkfr.jpg

bzo5c.jpg

1zvfsdz.jpg

awxlk7.jpg

28c2ic9.jpg

291cb3c.jpg

25km :roflol: ik was kapot van 20min fietsen en 40min lopen :o (je moet ergens beginnen hé :o)

En van de omgeving genieten doe ik zeker :D
Is 2km van mijn thuis ofzo en als ik wil kan nadien genieten van een verse Westmalse trappist :D (voorlaatste foto is de weide naast de abdij ;) )

xcrkfr.jpg

bzo5c.jpg

1zvfsdz.jpg

awxlk7.jpg

28c2ic9.jpg

291cb3c.jpg

Ik moet al snel een half uur rijden om bij een bos uit te komen, maar goed een maal per maand moet dat kunnen voor een middagje joggen :) Alleen een biertje direct na het lopen is een probleem als je nog moet rijden (ik drink niet als ik nog met rijden, ook niet 1-tje)

Ik moet al snel een half uur rijden om bij een bos uit te komen, maar goed een maal per maand moet dat kunnen voor een middagje joggen :)
Dat is wel een voordeel dat ik heb.

Maar als je 25km kan lopen is het wel de moeite waard denk ik! Loop je anders om de weg? Of op de loopband?

Dat is wel een voordeel dat ik heb.

Maar als je 25km kan lopen is het wel de moeite waard denk ik! Loop je anders om de weg? Of op de loopband?

Kleine stukjes (5-10 km heel soms 20) loop ik buiten op de weg. Op de loopband doe ik alleen interval en heuveltraining. Steady state op de loopband... pfff.. ik verveel me al als ik klaar ben met de knopjes. Op de weg heb ik altijd een mp3-speler aan (podcasts meestal) en in het bos (1 a 2 maal per maand)... nooit (tenzij ik het heel erg zwaar heb)

DBB beïnvloed mij :o maatje maakte een opmerking waardoor ik moest lachen, ik reageerde met: : *hahaha* "lol, karma" hmmmmm

Wat maakte mijn dag goed...

...dat ik pas net besef dat ik maandag me eerste training in 3 maanden heb, dat ik eindelijk mijn leven op de rit heb...

Gisteren na een hele lange tijd geen alcohol te hebben gehad, maar eens 4 biertjes gedronken, het maakte me gelijk wat losser, durfde wat vrouwelijk schoon aan te spreken .. Hmm, nu weer keihard trainen ..

Naar de zwarte markt met Feedback.:)

Aha Marcel is van de fake stuff :)

Demn legs are hurting like hell.... Argh ...

Terug
Naar boven