XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

quote van de dag imo +1

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 12:47 ----------

sounds legit,

ooit gehoord van plakband? tape gewoon dat lintje aan je bicep en maak een foto, klaar (jaahaa, nu kom je er niet meer onderuit)
daar had ik nog niet aan gedacht dat gaat wel lukken

daar had ik nog niet aan gedacht dat gaat wel lukken

Beter ga je gewoon een paar jaartjes flink knallen en laat je die mannen hier dan zien wat je in huis hebt :)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 10:03 ----------

weg van mn vriend (inmiddels ex). Finally!

Dat soort uitspraken maken in combinatie met zo'n sexy foto. Je had kunnen weten dat al die honden hier erbovenop zouden springen :roflol:

Af jongens af in je mand. De baas is hier :D

viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr - twwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

losssssssssssssszzzzzzzzeerrrrrrsssssss eheh

UlkwMrrVPEyDJmECjKPXeA2.gif

waarom zou je anders op dit forum zitten. elke vrouw die hierop zit traint.

Ze is net zo speciaal als alle andere jongens hier die trainen.

Nou ben ik niet met je eens, kheb nitwit bij rpb meet gezien en ze ging 100% terwijl ze ziek was,

De meeste jongens durven zich daar niet eens te laten zien, hier zitten genoeg mensen die niet serieus trainen ookal is het een bb forum, mogen ze helemaal zelf weten

Nou ben ik niet met je eens, kheb nitwit bij rpb meet gezien en ze ging 100% terwijl ze ziek was,

De meeste jongens durven zich daar niet eens te laten zien, hier zitten genoeg mensen die niet serieus trainen ookal is het een bb forum, mogen ze helemaal zelf weten

ze is nog steeds ecto

Even losstaand van nitwit. Niet iedereen heeft behoefte aan meets dat je dat koppelt aan durven/niet durven zegt meer iets over jou, no offence. Mensen zijn hier toch geen socially akward pinguins, ga je daar van uit of waar doel je op.

Even losstaand van nitwit. Niet iedereen heeft behoefte aan meets dat je dat koppelt aan durven/niet durven zegt meer iets over jou, no offence. Mensen zijn hier toch geen socially akward pinguins, ga je daar van uit of waar doel je op.

Ok ben ik met je eens, doelde daar niet echt op

viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr - twwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

losssssssssssssszzzzzzzzeerrrrrrsssssss eheh

UlkwMrrVPEyDJmECjKPXeA2.gif

:roflol:

Had niet verwacht dat nederland zo slecht zou worden.. Maar goed, als er onderlinge bitchfight is tussen die 11 diva's dan wordt het toch niets..

Als dat nu niet in the middle of nowhere was geweest, maar op een beschaafde plaats (zoals de provincie Antwerpen :o ) was is waarschijnlijk ook gekomen

Als dat nu niet in the middle of nowhere was geweest, maar op een beschaafde plaats (zoals de provincie Antwerpen :o ) was is waarschijnlijk ook gekomen

Jaja ik weet het mijn post was iets te stigmatiserend, trek t je vooral nie aan:rolleyes:

Al moest ik ook 2 uur rijden :p

In plaats dat je post dat het wel gaat lukken had je beter fotos kunnen posten.

mag ik ook fotos maken, heb de fotos inmiddels al praatjes maker..

heb de foto van de weegschaal niet gemaakt omdat ik anders toch te horen krijg dat ik 1 of andere hoed van 5kg draag die je niet kunt zien oid.

als jullie meer fotos willen kunnen al die jongens die hier grote bek hebben ( veel dus) ook maar is fotos plaatsen voordat je een ander er wat van zegt.

2n8yeyw.jpg

zit wel 'beetje' vocht bij nu trouwens

:roflol:

Had niet verwacht dat nederland zo slecht zou worden.. Maar goed, als er onderlinge bitchfight is tussen die 11 diva's dan wordt het toch niets..

Je ziet bij nl dat ze gewoon cocky zijn geworden. Is het 2-1 doen ze alsof ze wedstrijd al gewonnen hebben. Mentaal steekt het team vreselijk slecht in elkaar

heb de foto van de weegschaal niet gemaakt omdat ik anders toch te horen krijg dat ik 1 of andere hoed van 5kg draag die je niet kunt zien oid.

als jullie meer fotos willen kunnen al die jongens die hier grote bek hebben ( veel dus) ook maar is fotos plaatsen voordat je een ander er wat van zegt.

2n8yeyw.jpg

Ok, T zijn 44 cm fair enough

Enja ik had een grote bek maar heb ook fotos die je mag flamen , be my guest

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 10:51 ----------

Je ziet bij nl dat ze gewoon cocky zijn geworden. Is het 2-1 doen ze alsof ze wedstrijd al gewonnen hebben. Mentaal steekt het team vreselijk slecht in elkaar

Voetbal draait te veel om geld imo

Ok, T zijn 44 cm fair enough

Enja ik had een grote bek maar heb ook fotos die je mag flamen , be my guest

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 10:51 ----------

Voetbal draait te veel om geld imo

Dat ook ja. Wat die gasten verdienen gaat nergens meer over. Een chirurg moet jaren werken voor hetzelfde...

2n8yeyw.jpg

lol wat zijn dit voorr fatceps. valt niet eens iets van een piek/vorm in te herkennen

Terug
Naar boven