AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ook ja. Wat die gasten verdienen gaat nergens meer over. Een chirurg moet jaren werken voor hetzelfde...

Doe mij maar ierse topsport, gaelic football en hurling.

De 'profs' verdienen niks, je moet dus hart voor de sport hebben

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 10:55 ----------

lol wat zijn dit voorr fatceps. valt niet eens iets van een piek/vorm in te herkennen

Volgens mij meet hij voor zijn pieik? Of is dat schouder

is iets voor me piek idd, maar tis erg lastig meten zo alleen, ik moet ongeveer kijken hoe groot het is, dan vastplakken en dan om me arm schuiven, gedoe van niks

Ja en jij hebt natuurlijk 50 cm armen

Gezeik hier altijd met elkaar afkraken, je kan hem beter advies geven ipv proberen belachelijk te maken;)

Ok, T zijn 44 cm fair enough

Enja ik had een grote bek maar heb ook fotos die je mag flamen , be my guest

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 10:51 ----------

Voetbal draait te veel om geld imo

Voetballers hebben teveel geld, denken daardoor dat ze alles zijn en gedragen zich als een stel oude wijven/homo's. Bij hockey krijgt 1 een stick tegen de muil aan, kaak gebroken en speelt gewoon door.. bij voetbal duwt de 1 een ander omver die daarna 5 minuten ligt te huilen.

Voetballers hebben teveel geld, denken daardoor dat ze alles zijn en gedragen zich als een stel oude wijven/homo's. Bij hockey krijgt 1 een stick tegen de muil aan, kaak gebroken en speelt gewoon door.. bij voetbal duwt de 1 een ander omver die daarna 5 minuten ligt te huilen.

Yup, spel is verloedert, doe mij maar rugby oid

:roflol: echt een gay sport is het geworden inderdaad. Tijd voor wat anders. Vond hockey ook best leuk.

Laat gewoon ff paar degelijke pics knippen, weg gezeik

ja maar je snapt het niet, ik vind het helemaal niet intressant wat jullie van me vinden, ging me gewoon even om te laten zien dat die fake stats niet zo fake zijn, alleen die 15% zit nu een stuk vocht bij, ze vragen ook aan me of ik deca gebruik door dat vocht, dirty bulk is iets te dirty, als ik weer naar school enz ga dan kan ik me strakker aan schema's houden, ipv gehaktbal hier, gebakken vis daar

ik ben out of this topic paar dagen trouwens, anders blijft die discussie bestaan, weinig zin in

ja maar je snapt het niet, ik vind het helemaal niet intressant wat jullie van me vinden, ging me gewoon even om te laten zien dat die fake stats niet zo fake zijn, alleen die 15% zit nu een stuk vocht bij, ze vragen ook aan me of ik deca gebruik door dat vocht, dirty bulk is iets te dirty, als ik weer naar school enz ga dan kan ik me strakker aan schema's houden, ipv gehaktbal hier, gebakken vis daar

Tis een bb forum, mensen zijn nieuwsgierig naar fysiek van andere natuurlijk, en jou stats impliceren een mooi fysiek, niet gek dat mensen im fotos vragen

Snappie?

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 11:03 ----------

Have fun

:roflol: echt een gay sport is het geworden inderdaad. Tijd voor wat anders. Vond hockey ook best leuk.

Inderdaad..

Snap niet dat mensen liever hier naar kijken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan naar dit:

media_xll_1318085.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop gewoon dat je hier niet voor kuurt kerel. Dat was hetgeen die andere beweerde en dan zou ik dit gewoon een zwak resultaat noemen. En ronduit onverstandig. (Ik wil er gerust mijn arm eens naastleggen als dat het probleem is). Als je niet kuurt is er ook niets mis mee, beetje vochtig wel maar dat krijg je er na de cut wel uit. En natuurlijk wat werken aan je BOR techniek want het zijn toch halve deadlifts die je doet imo.

Terug
Naar boven