Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

tippie van flippie, neem GEEN HTC. Heb um nu ook een paar maanden en hij staat bij mij serieus op de nominatielijst om de vlieg-app te mogen gaan testen.

tippie van flippie, neem GEEN HTC. Heb um nu ook een paar maanden en hij staat bij mij serieus op de nominatielijst om de vlieg-app te mogen gaan testen.
Thanks :D zoiets had ik al begrepen ja. Het hangt een beetje tussen de S2 en de Iphone 4s.
Batterij van S2 is k*t?Bij Iphone breek ik het glas heel snel :D

Zou sowieso voor de 4S gaan, super fijn

Iphone all the way:)

Ik heb een HTC Sensation en vind hem heel chill. Zit nog geen krasje op, voelt lekker zwaar en sterk aan en nog geen problemen mee gehad.

Hoezo geen htc. Mooi dingetje toch

Ik denk dat nittie voor deze gaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die heeft mijn ma nog :roflol:

---------- Post added 20 August 2012 at 13:19 ----------

Thanks :D zoiets had ik al begrepen ja. Het hangt een beetje tussen de S2 en de Iphone 4s.
Batterij van S2 is k*t?Bij Iphone breek ik het glas heel snel :D

iPhone glas breekt niet sneller als dat van een galaxy s.. Nieuw achterkantje via ebay kost ook maar 20 euro ofzo..

Als de wereld zich op die manier blijft ontwikkelen, koop ik later een stuk grond in Nieuw Zeeland, plaats er een hek om heen en blijf daar jaren lang wonen. Mensen die er hetzelfde over denken mogen erbij komen, miljoenen jaren overleven wij daar. Zonder enige contact met de buitenwereld, zodat er uiteindelijk een nieuwe soort ontstaat; alleen om niet bij de faggotory horen die ''homo sapiens'' heet.

De interpunctie in die zin is naar de klote, ik was er mee bezig tot ik er geen zin meer in had.

Als er een gym is en ik mijn tuin vol planten mag zetten dan ben ik IN!

Ongetwijfeld ook..:rolleyes:

Wat een drama.. een telefoon uitkiezen :o

Vrouwen.. :roflol:

Als je een maandje wacht dan wordt waarschijnlijk nieuwe iPhone aangekondigd en wordt de iPhone 4s waarschijnlijk goedkoper.. :) . Het glas breekt niet eens zo snel, die van mij is ook al meerdere keren op de grond gevallen.. Ken maar 1 iemand die zijn iphone scherm (en achterkant op zelfde avond) kapot had en dat was omdat iemand anders zijn telefoon op de grond smeet :o

Goed getraind vandaag ondanks een redelijk vermoeiend doch gezellige dagje op het water gisteren, met wat koude biertjes erbij. Beetje goed blijven eten en toch op tijd het bedje in doet toch echt wonderen.....

sportschool voor mezelf aangezien er amper iemand traint als het warm is :p

Terug
Naar boven