- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik denk dat nittie voor deze gaat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hing echt naar S2..wordt nu weer van de wijs gebracht..Iphone 4s is morgen dood bij mij, weet ik nu al. Daar zitten dan weer scheuren en barsten in enzo..
Thankstippie van flippie, neem GEEN HTC. Heb um nu ook een paar maanden en hij staat bij mij serieus op de nominatielijst om de vlieg-app te mogen gaan testen.
zoiets had ik al begrepen ja. Het hangt een beetje tussen de S2 en de Iphone 4s.
tippie van flippie, neem GEEN HTC. Heb um nu ook een paar maanden en hij staat bij mij serieus op de nominatielijst om de vlieg-app te mogen gaan testen.
Ik denk dat nittie voor deze gaat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thankszoiets had ik al begrepen ja. Het hangt een beetje tussen de S2 en de Iphone 4s.
Batterij van S2 is k*t?Bij Iphone breek ik het glas heel snel![]()
Die heeft mijn ma nog
---------- Post added 20 August 2012 at 13:19 ----------
iPhone glas breekt niet sneller als dat van een galaxy s.. Nieuw achterkantje via ebay kost ook maar 20 euro ofzo..

Ongetwijfeld ook..

Als de wereld zich op die manier blijft ontwikkelen, koop ik later een stuk grond in Nieuw Zeeland, plaats er een hek om heen en blijf daar jaren lang wonen. Mensen die er hetzelfde over denken mogen erbij komen, miljoenen jaren overleven wij daar. Zonder enige contact met de buitenwereld, zodat er uiteindelijk een nieuwe soort ontstaat; alleen om niet bij de faggotory horen die ''homo sapiens'' heet.
De interpunctie in die zin is naar de klote, ik was er mee bezig tot ik er geen zin meer in had.
Ongetwijfeld ook..
Wat een drama.. een telefoon uitkiezen![]()

. Het glas breekt niet eens zo snel, die van mij is ook al meerdere keren op de grond gevallen.. Ken maar 1 iemand die zijn iphone scherm (en achterkant op zelfde avond) kapot had en dat was omdat iemand anders zijn telefoon op de grond smeet 

Ik was er gewoon achter aan gelopen in plaats van dom lachen terwijl je van binnen huilt![]()