Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pijnlijk inderdaad mijn pa heeft het vroeger ook gehad op die plek, veel sterkte ermee. Cutten is trouwens wel sterk af te raden als je niet fatsoenlijk kan trainen maar dat weet je neem ik aan al wel.

das we balen man, je mag dus ook niet ff lekker persen als je op de pot zit? vervelend allemaal

Kwestie van relativeren, dit gaat snel over, that which doesnt kill you..

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 11:54 ----------

Pijnlijk inderdaad mijn pa heeft het vroeger ook gehad op die plek, veel sterkte ermee. Cutten is trouwens wel sterk af te raden als je niet fatsoenlijk kan trainen maar dat weet je neem ik aan al wel.

Ja :o

google afbeeldingen> fistel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Straks ein-del-lijk een nieuwe foon uitkiezen. Thank god.

Iets voor de mooiboys hier ?

Ah.. Good ol' fistel. Vroeger ook gehad bij m'n keel, zou hem toch liever niet bij m'n anus hebben gehad :D

Iets voor de mooiboys hier ?
Als de wereld zich op die manier blijft ontwikkelen, koop ik later een stuk grond in Nieuw Zeeland, plaats er een hek om heen en blijf daar jaren lang wonen. Mensen die er hetzelfde over denken mogen erbij komen, miljoenen jaren overleven wij daar. Zonder enige contact met de buitenwereld, zodat er uiteindelijk een nieuwe soort ontstaat; alleen om niet bij de faggotory horen die ''homo sapiens'' heet.

De interpunctie in die zin is naar de klote, ik was er mee bezig tot ik er geen zin meer in had.

Als de wereld zich op die manier blijft ontwikkelen, koop ik later een stuk grond in Nieuw Zeeland, plaats er een hek om heen en blijf daar jaren lang wonen. Mensen die er hetzelfde over denken mogen erbij komen, miljoenen jaren overleven wij daar. Zonder enige contact met de buitenwereld, zodat er uiteindelijk een nieuwe soort ontstaat; alleen om niet bij de faggotory horen die ''homo sapiens'' heet.

De interpunctie in die zin is naar de klote, ik was er mee bezig tot ik er geen zin meer in had.

Dan reserveer ik bij deze een plek. Komt toch wel een gym in hè?!

Heerlijke 1e chest training van de maand.

Wel krachtverlies door de vakantie. =( :( Als het maar om uitvoering gaat toch?

Terug
Naar boven