- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Op de voorkant van mun bil zittend, Daarbij raakt de wond niks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de voorkant van mun bil zittend, Daarbij raakt de wond niks
das we balen man, je mag dus ook niet ff lekker persen als je op de pot zit? vervelend allemaal
Pijnlijk inderdaad mijn pa heeft het vroeger ook gehad op die plek, veel sterkte ermee. Cutten is trouwens wel sterk af te raden als je niet fatsoenlijk kan trainen maar dat weet je neem ik aan al wel.

makes you ecto?
google afbeeldingen> fistel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn nieuwschierigheid sloeg weer toe, typte het in bij google, gelukkig stond hij op internet en niet afbeeldingengoogle afbeeldingen> fistel
het eerst woord wat i kzag was anale 
Ik ben er niet knapper op gewordenmijn nieuwschierigheid sloeg weer toe, typte het in bij google, gelukkig stond hij op internet en niet afbeeldingenhet eerst woord wat i kzag was anale
![]()

moet je ook staand fappen? lijkt me best lastig met fistel zittend fappen namelijk
moet je ook staand fappen? lijkt me best lastig met fistel zittend fappen namelijk

bulk[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iets voor de mooiboys hier ?

Als de wereld zich op die manier blijft ontwikkelen, koop ik later een stuk grond in Nieuw Zeeland, plaats er een hek om heen en blijf daar jaren lang wonen. Mensen die er hetzelfde over denken mogen erbij komen, miljoenen jaren overleven wij daar. Zonder enige contact met de buitenwereld, zodat er uiteindelijk een nieuwe soort ontstaat; alleen om niet bij de faggotory horen die ''homo sapiens'' heet.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als de wereld zich op die manier blijft ontwikkelen, koop ik later een stuk grond in Nieuw Zeeland, plaats er een hek om heen en blijf daar jaren lang wonen. Mensen die er hetzelfde over denken mogen erbij komen, miljoenen jaren overleven wij daar. Zonder enige contact met de buitenwereld, zodat er uiteindelijk een nieuwe soort ontstaat; alleen om niet bij de faggotory horen die ''homo sapiens'' heet.
De interpunctie in die zin is naar de klote, ik was er mee bezig tot ik er geen zin meer in had.
Natuurlijk, inclusief: woodenloglift, bohmpress, kettledenneappels, etc..Dan reserveer ik bij deze een plek. Komt toch wel een gym in hè?!
Straks ein-del-lijk een nieuwe foon uitkiezen. Thank god.