- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Awhhh yeahhh, ik ook, nice
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi dan kan je wat eca kopen dikke
mooi dan kan je wat eca kopen dikke![]()
serieuze vraag: hoe lang kan je niet trainen ? kan je ook geen ub trainen ?
en wellicht aan ooit eens aan gedacht om clen te gebruiken ?
Kan weer dippen en pullups, meer ub zal er snel inzitten
Ennuh geen AAS voor mij, ik gain harstikke goed jo
Ik bulk tenminsteop 24% zou ik ook zeggen dat ik hartstikke goed gain
![]()

Doel meer op mensen die niet durven te bulken en dan roepen dat ze niet vooruit gaan
![]()
bulken naar 24% is dan weer het andere uiterste, dat noem ik gewoon dom voor bb doeleinden. No offence verder want volgens mij heb je zelf andere doelen.
imo valt clen niet onder AAS, alleen antikatabool verder geen anabole eigenschappen.. je kan toch gewoon benchen met je voeten omhoog/seated db curls etc etc alles seated? 3x per week pullups + dips kan je aardig massa behouden.Kan weer dippen en pullups, meer ub zal er snel inzitten
Ennuh geen AAS voor mij, ik gain harstikke goed jo
imo valt clen niet onder AAS, alleen antikatabool verder geen anabole eigenschappen.. je kan toch gewoon benchen met je voeten omhoog/seated db curls etc etc alles seated? 3x per week pullups + dips kan je aardig massa behouden.
ik zou gek worden man 2-3 maanden keihard massa verlies
en nee heb nog nooit zelf clen gebruikt.

wauw? zit je fistel verspreid van je voet naar je anu(s) ofzoKan niet zitten
Hou het ff op pullups en dips, hopelijk snel weer MP
Van anus bilnaad omhoog ja , wond terbgrote van tennisbal, als ik ga zitten komt er immense druk opwauw? zit je fistel verspreid van je voet naar je anu(s) ofzo
Van anus bilnaad omhoog ja , wond terbgrote van tennisbal, als ik ga zitten komt er immense druk op
dus je moet ook staand poepen?Van anus bilnaad omhoog ja , wond terbgrote van tennisbal, als ik ga zitten komt er immense druk op
Ik moet het rustig laten genezen, teveel spanning kan het weer laten inscheuren