Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee waar ik dit moet vragen, dan maar hier. Ga straks naar leiden toe, me studentenreisproduct kan ik pas 1sept ophalen. Een vriend van me zei dat je wel al met 40% korting mag reizen, is dat waar of gaat dat ook pas in na 1 sept?

40% korting is alleen als je een studentenpas hebt die op dat moment geen gelegenheid geeft tot gratis reizen.
ze letten heus niet op als je je kaartje controleren of je korting hebt of niet volgens mij hoor... Koop gewoon lekker kaartje met korting gaat je niets gebeueren hoor.kaartje, staat echt 2eu op me ov
dus dat zou betekenen dat ik wel kan reizen nu toch? heb geen zin om straks een boete van 350 te betalen omdat ik dacht dat ik wel korting had
kaartje, staat echt 2eu op me ov
dus dat zou betekenen dat ik wel kan reizen nu toch? heb geen zin om straks een boete van 350 te betalen omdat ik dacht dat ik wel korting had

Weetje wat, geef mij die 350€ , koop een kaartje met korting. Ga reizen. Iedereen blij.![]()

doen ze nog weleens broze letten heus niet op als je je kaartje controleren of je korting hebt of niet volgens mij hoor... Koop gewoon lekker kaartje met korting gaat je niets gebeueren hoor.

kaartje, staat echt 2eu op me ov
doen ze nog weleens bro![]()
Ging 3 jaar met de trein naar schiphol...
GUess heb je niemand anders met een kortings/studentenov kaart? je mag dan wel 3 a 4 mensen meenemen met korting![]()
Als je studenten pas geldig is kun je met korting reizen ja.. Op feestdagen en deel van zomervakantie kun je niet gratis reizen met een week pas maar krijg je wel korting.
mijn geluk kennende heb ik zo dus wel een boete haha en nee ga in me eentje richting bish toe
studenten pas is voor mij geldig vanaf 1 sept, bel zo wel even op voor de zekerheid

Geen idee waar ik dit moet vragen, dan maar hier. Ga straks naar leiden toe, me studentenreisproduct kan ik pas 1sept ophalen. Een vriend van me zei dat je wel al met 40% korting mag reizen, is dat waar of gaat dat ook pas in na 1 sept?
die agressie stoornissen zeker ook in de famillieik ben keer weggerend toen ik boete kreeg en andere keer had ik conducteur in elkaar geslagen. Weet niet hoor maar als je paar klappen geeft lopen ze meestal wel weg = geen boete

ik zie jou alleen maar haten
seksueelgefrustreerd? 
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 15:22 ----------
ik zie jou alleen maar hatenseksueelgefrustreerd?
![]()