Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]Met wat halen jullie je films binnen dan? Ik had laatst Utorrent geprobeerd, maar er gebeurde compleet niks..
Ben nog niet helemaal thuis in downloaden van films hehe

[Link niet meer beschikbaar]
en dan µtorrent. Je moet wel zien dat je een goede torrent kiest
edit: eentje met meer seeders dan leechers (SE/LE)

[Link niet meer beschikbaar]
en dan µtorrent. Je moet wel zien dat je een goede torrent kiest
edit: eentje met meer seeders dan leechers (SE/LE)

80 gr eiwit als avondeten come at me!
Los van dit, iemand die ik ken doet al ca. 3 jaar serieus aan BB en hij zei laatst tegen me dat je lichaam maar maximaal 30-35gr eiwit per maaltijd kan verwerken. Nu heb ik dit opgezocht en las ik dit: Ergens in de loop der jaren heeft het idee dat een lichaam niet meer dan 30 gram eiwitten per maaltijd kan opnemen zich in de voedingswijsheden gewurmd.
Dat zijn bakerpraatjes.
Denk je nou echt dat Arnold Schwarzenegger groeide op niet meer dan 30 gram eiwitten elke drie uur, wat neerkomt op een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd? Ik dacht het niet! Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.
Bron: http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/eiwitten-zin-en-onzin-over-onze-bouwstoffen
Wat denken jullie?
laat epic scheten man na 1 kilo kippevleugels fuark
Chill thanksBoeien dat je glasvezels hebt, je download link gaat bijna nooit zo snel ...
demonoid.me?
---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 18:56 ----------
Luie hond ...
http://pirateshit.com/torrent/5785925/Band_Of_Brothers_2001_Boxset_720p_BRRip_x264-HDLiTE

meal frequency is onzin, je kan al je eiwitten in een maaltijd stoppen als je wil

Ik ben van mening dat het kan maar kilos vlees+ kwark gaat geen good time worden

blijkbaar kent niemand goede films