AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Met wat halen jullie je films binnen dan? Ik had laatst Utorrent geprobeerd, maar er gebeurde compleet niks.. :rolleyes:

Ben nog niet helemaal thuis in downloaden van films hehe

Met wat halen jullie je films binnen dan? Ik had laatst Utorrent geprobeerd, maar er gebeurde compleet niks.. :rolleyes:

Ben nog niet helemaal thuis in downloaden van films hehe
[Link niet meer beschikbaar]

en dan µtorrent. Je moet wel zien dat je een goede torrent kiest ;)

edit: eentje met meer seeders dan leechers (SE/LE)

[Link niet meer beschikbaar]

en dan µtorrent. Je moet wel zien dat je een goede torrent kiest ;)

edit: eentje met meer seeders dan leechers (SE/LE)

Ik zal 't vanavond nog is gaan proberen.. Ik had nieuwe films geprobeerd, die er nog niet zolang op stonden. Had ook al gekeken naar de comments en die waren positief.. Maar goed, doe vanavond nog wel ff een poging!

Laat 't hier wel ff weten. :)

80 gr eiwit als avondeten come at me!

Los van dit, iemand die ik ken doet al ca. 3 jaar serieus aan BB en hij zei laatst tegen me dat je lichaam maar maximaal 30-35gr eiwit per maaltijd kan verwerken. Nu heb ik dit opgezocht en las ik dit: Ergens in de loop der jaren heeft het idee dat een lichaam niet meer dan 30 gram eiwitten per maaltijd kan opnemen zich in de voedingswijsheden gewurmd.
Dat zijn bakerpraatjes.
Denk je nou echt dat Arnold Schwarzenegger groeide op niet meer dan 30 gram eiwitten elke drie uur, wat neerkomt op een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd? Ik dacht het niet! Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

Bron: http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/eiwitten-zin-en-onzin-over-onze-bouwstoffen

Wat denken jullie?

meal frequency is onzin, je kan al je eiwitten in een maaltijd stoppen als je wil

80 gr eiwit als avondeten come at me!

Los van dit, iemand die ik ken doet al ca. 3 jaar serieus aan BB en hij zei laatst tegen me dat je lichaam maar maximaal 30-35gr eiwit per maaltijd kan verwerken. Nu heb ik dit opgezocht en las ik dit: Ergens in de loop der jaren heeft het idee dat een lichaam niet meer dan 30 gram eiwitten per maaltijd kan opnemen zich in de voedingswijsheden gewurmd.
Dat zijn bakerpraatjes.
Denk je nou echt dat Arnold Schwarzenegger groeide op niet meer dan 30 gram eiwitten elke drie uur, wat neerkomt op een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd? Ik dacht het niet! Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

Bron: http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/eiwitten-zin-en-onzin-over-onze-bouwstoffen

Wat denken jullie?

Bullshit.

Anders zou je per x dat je schijt maar max 30 g eiwitten op kunnen nemen.

laat epic scheten man na 1 kilo kippevleugels fuark

goeie films anyone ?

The hunger games
The avengers
Cabin in the woods
28 days later
28 weeks later

karma if u like

Volgende is echt een hilarische serie vind ik

Blue mountain state

Simpel gemaakt, afleveringen staan niet te vast aan elkaar dus je hoeft het niet serieus te kijken zeg maar..

Ben aan het downloaden, maar dafuq is this shit.. Waarom zegt 'ie dat bij sommige films dat die er een jaar over gaat doen voordat die klaar is? Bij sommige weer een ..x aantal weken..

En bij sommige stopt die gewoon.

Ik films bij HR en gesorteerd op de meeste seeders.

Terug
Naar boven