Mijn ouders denken dat ik pak terwijl ik dat niet doeDit idd.. Me ma weet van niks.. Me pa wel, die kon er wel om lachen en zei dat ik groot gelijk had haha.. Hij vroeg net nog hoe 't trainen ging!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn ouders denken dat ik pak terwijl ik dat niet doeDit idd.. Me ma weet van niks.. Me pa wel, die kon er wel om lachen en zei dat ik groot gelijk had haha.. Hij vroeg net nog hoe 't trainen ging!![]()

not sure if ser...Mijn ouders denken dat ik pak terwijl ik dat niet doe![]()
ik weet even niet meer wat ik moet doen met mezelf..![]()

Dit idd.. Me ma weet van niks.. Me pa wel, die kon er wel om lachen en zei dat ik groot gelijk had haha.. Hij vroeg net nog hoe 't trainen ging!![]()
inb4 sonimdissapoint.jpginb4 hij zuipt zich lam met vodka en schiet je dan overhoop met een AKOhja mijn pa moet ik ook nog vertellen.. gelukkig zit hij nu in rusland..inb4 sonimdissapoint.jpg

Ja
ben in minder 2 maand weer 8kg bijgekomen maar het grote verschil met roids is wat voor massa het is

Leg het gewoon uit dat als je het goed aanpakt het niet (heel) slecht is
omdat alles toch niet meer normaal zal werken volgens haar...
Ohja mijn pa moet ik ook nog vertellen.. gelukkig zit hij nu in rusland..inb4 sonimdissapoint.jpg
Ze begreep het niet.. ze had zelfs gedreigd mij van de doner lijst af te halen..omdat alles toch niet meer normaal zal werken volgens haar...
![]()

dat dere vetgainsJaben in minder 2 maand weer 8kg bijgekomen maar het grote verschil met roids is wat voor massa het is
![]()
Ohja om nog niet te vergeten, zien ze een potje of een poedertje... je kan het wel raden![]()
Ohja mijn pa moet ik ook nog vertellen.. gelukkig zit hij nu in rusland..inb4 sonimdissapoint.jpg
straks steekt die een naald in me kont als ik lig te slapen
Zolang het maar een naald is zou het mij niets uitmakenstraks steekt die een naald in me kont als ik lig te slapen

Zolang het maar een naald is zou het mij niets uitmaken![]()
Ik zou gewoon beginnen en pas als erom vragen alles rustig uitleggen..

homoZolang het maar een naald is zou het mij niets uitmaken![]()
Zolang het maar een naald is zou het mij niets uitmaken![]()
Van uitstel komt afstel

Of omgekeerdZolang het maar een naald is zou het mij niets uitmaken![]()