XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben aan het downloaden, maar dafuq is this shit.. Waarom zegt 'ie dat bij sommige films dat die er een jaar over gaat doen voordat die klaar is? Bij sommige weer een ..x aantal weken..

En bij sommige stopt die gewoon.

Ik films bij HR en gesorteerd op de meeste seeders.

haha ben ik blij dat ik bittorent niet meer hoef te gebruiken k*tprogramma..

Werk nu met nieuwsgroepen, betaal 4,50 per maand en dan kan ik onbeperkt downloaden ALTIJD met een snelheid van (volgens mij) meer dan 3 MB/S. Alleen capped mijn internetverbinding hem op 3MB/S. Wel stuk fijner, zo download je veel sneller.

haha ben ik blij dat ik bittorent niet meer hoef te gebruiken k*tprogramma..

Werk nu met nieuwsgroepen, betaal 4,50 per maand en dan kan ik onbeperkt downloaden ALTIJD met een snelheid van (volgens mij) meer dan 3 MB/S. Alleen capped mijn internetverbinding hem op 3MB/S. Wel stuk fijner, zo download je veel sneller.

Hij komt nu niet verder dan 500kb.. :rolleyes: 4,50 per maand is niet duur als het daadwerkelijk goed werkt en goede kwaliteit is. Minimaal 720p..

EDIT: nu 750kb...

Hij komt nu niet verder dan 500kb.. :rolleyes: 4,50 per maand is niet duur als het daadwerkelijk goed werkt en goede kwaliteit is. Minimaal 720p..

EDIT: nu 750kb...

Das geen snelheid man, behaal soms snelheden van 3mb/s

Betaal niets, gewoon via piratebay of torrentz.com

Haha dude, het werkt imo beter dan bittorent, en de kwaliteit is er hoe jij het wilt.

Van schijtkwaliteit tot de 1080p, sinds ik usenet gebruik doe ik alleen nog aan full HD 720P is niet eens goed genoeg meer :p.

Je moet in het begin natuurlijk alleen effe leren hoe het precies werkt.

http://www.sunnyusenet.com/pakketten

Zie nu trouwens dat het ookal vanaf 2 euro kan, je moet zelf even kijken hoe snel jouw internetverbinding is en het daarop afstemmen. Het is geen abbonement, ik koop het maandelijks gewoon opnieuw dus je zit ook nergens aan vast

Kent iemand nog een goede, recente film? :dunno:

karma voor goede antwoorden ofcourse

Jagh, tijd voor eens minder logische keuzes :).

Aandraders
Warriors of the rainbow: Seediq Bale (zeker kijken, de 2 versies samen duren iets van 4 uur en half en heb me er nooit in verveeld :D). Lang geleden dat ik zo van een film heb genoten. Download link kan gegeven worden indien nodig.

The raid: Redemption best goede film als je zin hebt in actie.
Cell, aanrader!!
Citizen Gangster, old school, based on a true story :D
Chocolate, geen slecht verhaal en ook weer veel martial arts
Red Tails, legerfilm over negroide piloten in het Amerikaanse leger
Machine gun preacher, zalige film, titel zegt denk ik genoeg? :cool:

Zeker doenbaar
The protector (redelijk oud, maar veel martial arts)
Some guy who kills people, kan beter
Choose

Series
Game of thrones
Breaking bad
The unit
Boardwalk empire
The pacific
Burn notice

Das geen snelheid man, behaal soms snelheden van 3mb/s

Betaal niets, gewoon via piratebay of torrentz.com

Zat net op 1.7mb

Haha dude, het werkt imo beter dan bittorent, en de kwaliteit is er hoe jij het wilt.

Van schijtkwaliteit tot de 1080p, sinds ik usenet gebruik doe ik alleen nog aan full HD 720P is niet eens goed genoeg meer :p.

Je moet in het begin natuurlijk alleen effe leren hoe het precies werkt.

http://www.sunnyusenet.com/pakketten

Zie nu trouwens dat het ookal vanaf 2 euro kan, je moet zelf even kijken hoe snel jouw internetverbinding is en het daarop afstemmen. Het is geen abbonement, ik koop het maandelijks gewoon opnieuw dus je zit ook nergens aan vast

Klinkt wel interessant! Full hd 1080p zou mooi zijn, heb net een mooie 26'' screen gekocht. :D Zal zo ff kijken, eerst ff wat eten fixen.

Leuk... me moeder net verteld dat ik wil gaan kuren (kan niet tegen haar liegen).. is ze ookal boos op me..:rolleyes: alles gaat even mis lijkt het wel..

Leuk... me moeder net verteld dat ik wil gaan kuren (kan niet tegen haar liegen).. is ze ookal boos op me..:rolleyes: alles gaat even mis lijkt het wel..

Heb je je vorige kuurtjes goed verborgen gehouden:eek:

maargoed als je klaar bent met kuren heb je misschien mijn fysiek wel!:trollface:

ik weet even niet meer wat ik moet doen met mezelf..:(

Terug
Naar boven