Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

niet gecheckt (denk wel 50kg+ trouwens), heb benen dagje gedaan daar. is trouwens een 24uurs gym.
http://www.sportenfitnesscenter.nl/index.html
zag volgens mij khalid almohsinawi ook lopen, beer :)

Nice man. zeer chill. 24 uurs gym met pro's kan ik ook wel gebruiken :)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 23:28 ----------

almere :sad:

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 23:29 ----------

wat een fantastische gym

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 23:29 ----------

Hebben ze zoiets omgeving amsterdam?

fuuu 24uurs gym, voor als je zondagnacht nog wilt trainen

fuuu 24uurs gym, voor als je zondagnacht nog wilt trainen

Het is sowieso relaxt. Als je bijvoorbeeld nachtdienst hebt. En je hoeft je zaterdags en zondags niet druk te maken over tijd. Ook s'avonds kan die grens van 22:00 net vervelend zijn. Een 24 uurs gym is imo dikke win.

Het is sowieso relaxt. Als je bijvoorbeeld nachtdienst hebt. En je hoeft je zaterdags en zondags niet druk te maken over tijd. Ook s'avonds kan die grens van 22:00 net vervelend zijn. Een 24 uurs gym is imo dikke win.

Inbreken bij dynamic:o ik spot je wel:o:o

idd, jammer dat het voor mij een halfuur rijden/treinreis is, anders zou dat mn vaste gym zijn.
zit overigens wel goed bij mn huidige gym, erg veel oldskool apparatuur zoals je ze bijna nergens kan vinden. maar die S&F is wel erug nice moet ik zeggen, ook heel groot!
zeker de moeite waard om daar eens te trainen.

met je matties snachts gaan, gym voor jezelf fuark

Lekker rellen in de gym?

shirtless liften , schreeuwen en gewichten gooien.

hnnng

Denk dat je dat wel kunt vergeten

Terug
Naar boven