Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

holy shit astro's, bra ik zou ze zo van je over hebben gekocht.

Waarom weg gedaan dan? Zo hard geld nodig?

Kuur gaat niet door:mad: daar gaat mijn carriere richting pro BBer:mad: dan maar natty nog harden knallen, net als waterpoloer:o

Moeder twijfelde in eerste instantie.. totdat ze erachter kwam dat je testosteron moet SPUITEN, werd ze helemaal hysterisch en goide ze een pak melk naar me (srs)

Moeder twijfelde in eerste instantie.. totdat ze erachter kwam dat je testosteron moet SPUITEN, werd ze helemaal hysterisch en goide ze een pak melk naar me (srs)

Waarom betrek je je moeder er ook bij. Wat verwacht je dan :roflol: tuurlijk vind je ma dat eng. ze geeft blijkbaar veel om je.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 11:34 ----------

In het geheim? moet sowieso HCG in de koelkast bewaren, kan dus niet:o
werd wel ff sacho omdat ze het laatste pak melk naar me gooide:(

HCG is geen must hoor.

Tja. Als een ekte baas heb je haar natuurlijk vastgeketend in de keuken zodat ze je rijst en kip kan klaarmaken. Moet je natuurlijk niet verbaasd opkijken als ze een pak melk naar je hoofd mikt als ze boos op je is. Ze kan tenslotte nergens anders bij.

Maar goed, orde moet er zijn dus moet je dit soort gedrag haar gelijk afleren. En onthoud: Met de vlakke hand doet meer pijn, laat geen markeringen achter (doe je ringen af!) en is legaal.

gamecube inruilwaarde

Product Prijs Aantal
GameCube
De computer met alle kabels. 6.50 euro

not sure if srs

tumblr_m7qjrpOiCN1rrlkkp.png

In het geheim? moet sowieso HCG in de koelkast bewaren, kan dus niet:o
werd wel ff sacho omdat ze het laatste pak melk naar me gooide:(
Koop een goedkope supp, creatine bijvoorbeeld. Koop van die kleine zakjes die je luchtdicht kan doen (of doe er gewoon van die folie over) steek je vials erin, en 'begraaf' ze in die supp en zeg tegen je moeder dat die supp koud bewaard moet worden? :dunno:

Terug
Naar boven