MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

# nr gekregen van een eieren boer, komt elke donderdag 90 stuks afleveren voor me deur :D
voor 3 euries per 30. **** yeah

come%2Bat%2Bme%2Banteater.jpg

Trouwens 80% van dit forum is allochtoon voor mij! :trollface:

En jij vreet die allemaal op in een week of heb je nog 6 broers die daar van profiteren?

ik eet er 10 per dag ongeveer (is een van me meals), soms iets meer.
dus die 70 zijn in ieder geval wel weg dan per week. de rest deel ik met moederlief en de rest van de family, zo lief ben ik weer wel :P

10 per dag, yummie, die dingen vreet je zo makkelijk weg

dus die 70 zijn in ieder geval wel weg dan per week. de rest deel ik met moederlief en de rest van de family, zo lief ben ik weer wel :P

Fuaaak jij bent een baas! Jij moet verdorie eiwitrepen uitschijten volgens mij!

:roflol: wtf 10 eieren per dag :eek:

stelt toch echt niks voor bro? gewoon 1 of 2 hele nemen, en de rest de eiwit er van.
in een kommetje pleuren wat kruiden of salade er doorheen en het is echt binnen een minuut weg.

heb trouwens deze ook binnen voor een paar euro via marktplaats, helemaal in nieuwstaat

Essential-Endocrinology-Brook-Charles-G-D-9780632056156.jpg

Damnn, pics? :o ( van je fysiek, niet de eieren )

stelt toch echt niks voor bro? gewoon 1 of 2 hele nemen, en de rest de eiwit er van.
in een kommetje pleuren wat kruiden of salade er doorheen en het is echt binnen een minuut weg.

heb trouwens deze ook binnen voor een paar euro via marktplaats, helemaal in nieuwstaat
Het eten zelf valt mee. Maar je cholesterol?

Ja ik weet dat eieren 'niet' schadelijk zijn, maar 10 eieren/dag? :eek:

Terug
Naar boven