Switcht
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ken je moeder niet maar ik zou ze wel doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef mijn 500€ en je hebt een deal!
allochtonen

Ben ik nog te jong voor

# nr gekregen van een eieren boer, komt elke donderdag 90 stuks afleveren voor me deur
voor 3 euries per 30. **** yeah
En jij vreet die allemaal op in een week of heb je nog 6 broers die daar van profiteren?

ik eet er 10 per dag ongeveer (is een van me meals), soms iets meer.
dus die 70 zijn in ieder geval wel weg dan per week. de rest deel ik met moederlief en de rest van de family, zo lief ben ik weer wel![]()
dus die 70 zijn in ieder geval wel weg dan per week. de rest deel ik met moederlief en de rest van de family, zo lief ben ik weer wel![]()
wtf 10 eieren per dag 
( van je fysiek, niet de eieren )
inc wedstrijdslipje 
Huidige stats?als ik m ooit DBB waardig vind ga ik ze posteninc wedstrijdslipje
![]()
Het eten zelf valt mee. Maar je cholesterol?stelt toch echt niks voor bro? gewoon 1 of 2 hele nemen, en de rest de eiwit er van.
in een kommetje pleuren wat kruiden of salade er doorheen en het is echt binnen een minuut weg.
heb trouwens deze ook binnen voor een paar euro via marktplaats, helemaal in nieuwstaat

Het eten zelf valt mee. Maar je cholesterol?
Ja ik weet dat eieren 'niet' schadelijk zijn, maar 10 eieren/dag?![]()
is achterhaald man