MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

of zeg tegen je moeder dat je een f**got bent en graag naalden in je kont inject dan ben je gelijk van alle gezeik af

tumblr_m7qjrpOiCN1rrlkkp.png

:roflol:

Zo'n ding kost maar 20 euro ofzo dus voor t geld hoef je het niet te laten en ze koelen nog best goed. Vriend van mij heeft er 1.. Voor noodgevallen :o

:roflol:

Zo'n ding kost maar 20 euro ofzo dus voor t geld hoef je het niet te laten en ze koelen nog best goed. Vriend van mij heeft er 1.. Voor noodgevallen :o
Ik had het ooit eens opgezocht, die dingen werken niet super! ;)
Ze zijn goed op iets koel te houden, maar niet om iets af te koelen.
Hoe het zit met vials weet ik niet.

Je hebt toch ook van die reistasjes voor diabetes patiënten?

edit: http://www.diabetescentrale.nl/html/index.php?cPath=3_52&osCsid=79daa4008985a441188ddea31556d392

vails hoef je niet af te koelen... HCG moet je direct in insulinespuitjes verdelen en die passen er niet in. :hello:

of je doet het gewoon zonder HCG ... niet iedereen zijn ballen krimpen en ze krijgen
normaal gezien gewoon hun formaat terug na verloop van tijd

Nobody ever died from having tiny balls

aangezien hij al meerdere kuren heeft gedaan zou ik me niet druk maken om kleine ballen

hoody heeft geen eens ballen meer :roflol:

Oke maar bij deze vails hoef je niet koud te bewaren.

vails hoef je niet af te koelen... HCG moet je direct in insulinespuitjes verdelen en die passen er niet in. :hello:

Hoezo zouden die er niet in passen? Ding is net zo hoog als een blikje cola. Volgens mij passen ze er wel in hoor :o

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 11:59 ----------

Ik had het ooit eens opgezocht, die dingen werken niet super! ;)
Ze zijn goed op iets koel te houden, maar niet om iets af te koelen.
Hoe het zit met vials weet ik niet.

Je hebt toch ook van die reistasjes voor diabetes patiënten?

edit: http://www.diabetescentrale.nl/html/index.php?cPath=3_52&osCsid=79daa4008985a441188ddea31556d392

True, maar 10ml potjes houden ze wel koel hoor.. en koelen ze ook wel af

Hoezo zouden die er niet in passen? Ding is net zo hoog als een blikje cola. Volgens mij passen ze er wel in hoor :o

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 11:59 ----------

True, maar 10ml potjes houden ze wel koel hoor.. en koelen ze ook wel af

Je vergeet dat als je hcg erin hebt dat de naaldjes veel langer zijn. Misschien pas het net maar ik zou er sowieso geen hcg in bewaren.

ik snap niet als je kuurt en breed wilt zijn je bang bent voor je moeder man, ik zei tegen mn ma dat ik ga kuren en dat haar mening niet telt problem solved

ik snap niet als je kuurt en breed wilt zijn je bang bent voor je moeder man, ik zei tegen mn ma dat ik ga kuren en dat haar mening niet telt problem solved
Dan zegt mij moeder: oké, prima je doet maar!

Ondertussen gaat ze naar boven en gooit ze mijn kleren door het raam en als ze daarmee klaar is belt ze de politie

:sad:

Of dat heeft ze toch gezegd als ze me ooit zou betrappen

Terug
Naar boven