Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had het ooit eens opgezocht, die dingen werken niet super!
Zo'n ding kost maar 20 euro ofzo dus voor t geld hoef je het niet te laten en ze koelen nog best goed. Vriend van mij heeft er 1.. Voor noodgevallen![]()

We zijn hier om bij te leren hévails hoef je niet af te koelen... HCG moet je direct in insulinespuitjes verdelen en die passen er niet in.![]()

moet je niet zomaar advies aan mensen geven als je het zelf ook niet weet.Advies geven over hoe vials te verstoppen is iets anders dan advies over de kuur zelf!!Haha ja maar jullie zeggen maar watmoet je niet zomaar advies aan mensen geven als je het zelf ook niet weet.

vails hoef je niet af te koelen... HCG moet je direct in insulinespuitjes verdelen en die passen er niet in.![]()

Ik had het ooit eens opgezocht, die dingen werken niet super!
Ze zijn goed op iets koel te houden, maar niet om iets af te koelen.
Hoe het zit met vials weet ik niet.
Je hebt toch ook van die reistasjes voor diabetes patiënten?
edit: http://www.diabetescentrale.nl/html/index.php?cPath=3_52&osCsid=79daa4008985a441188ddea31556d392
Hoezo zouden die er niet in passen? Ding is net zo hoog als een blikje cola. Volgens mij passen ze er wel in hoor
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 11:59 ----------
True, maar 10ml potjes houden ze wel koel hoor.. en koelen ze ook wel af
ik snap niet als je kuurt en breed wilt zijn je bang bent voor je moeder man, ik zei tegen mn ma dat ik ga kuren en dat haar mening niet telt problem solved
Dan zegt mij moeder: oké, prima je doet maar!ik snap niet als je kuurt en breed wilt zijn je bang bent voor je moeder man, ik zei tegen mn ma dat ik ga kuren en dat haar mening niet telt problem solved

[Afbeelding niet meer beschikbaar]