Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja de 100 vind ik wel een mijlpaal inderdaad. Denk dat 105 er ook wel in had gezeten, maar wil nu rustig aan naar de 100 op reps toewerken. Had 100 eigenlijk als doel voor het eind van het jaar, zit daar dus ruim voor. Nu opwerken naar 5x100 oid, ik zie wel hoe ver ik kom.

Lijkt mij ook een heerlijk doel voor het komende jaar ... nadeel ik train alleen, en heb weinig gasten in de gym die kunnen spotten..

Ja dat kan wel een nadeel zijn. Toch train ik eigenlijk ook altijd alleen en laat altijd random dudes spotten. Dusssssssss ook zo is het te doen! ;)

Ben op zich wel extra blij dat het me nu is gelukt @ bw van maar 82 kg, 3 maanden terug woog ik nog 88 en toen drukte ik met moeite 4x90 kg!

kix doet alleen kebabs met knoflooksaus

Ik ben het zoeken meer dan zat,
Sindsdien heb ik geleerd te vinden.
Sinds ik de wind eens tegen had,
Waai ik met alle winden.

Shit gaat ver, wel mooie text

Heerlijk geslapen na een top avondje kermis.

[Link niet meer beschikbaar]

chrome ad die k*tbaby fotos verwijderd van je facebook. Verschrikkelijk soms die 10000 fotos van hun hatelijke lelijke babies.

Faith in humanity restored. Ga ik ms facebook terug doen.

chrome ad die k*tbaby fotos verwijderd van je facebook. Verschrikkelijk soms die 10000 fotos van hun hatelijke lelijke babies.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Edit hij ook de baby uit de foto's dat vrouwen borstvoeding geven?

:o

haribo maakt kinderen blij, ouderen horen ook daarbij.

Hoezo wil je fapmateriaal verwijderen van je facebook?

Wait wut?
Not srs!

Bedrijfsongevalletjr levert me gewoon 9 dagen vrij op owyeahhh :cool:

Terug
Naar boven