- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo wil je fapmateriaal verwijderen van je facebook?
Wait wut?
Not srs!

Goede dag gehad
Maar fuark kan iemand ff helpen. Ik had iets besteld via internet en wacht er nu al een maand op (kleren). Was eigenlijk een cadeau voor m'n zusje maar haar verjaardag is nu al voorbij... normaal leveren ze binnen de week. Levering kwam van het buitenland en is nog niet aangekomen. Toen ik vroeg wat er aan de hand was kreeg ik dit als antwoord:
Your goods has been arrived Belgian customs, please try to call the local post office or customs to ask them how to get the package.
As the customs clearance is not we can process.
Best regards
Nu snap ik niet echt wat ze van me verwachten. Ik kan toch niet naar een random post kantoor bellen? 3x karma voor iemand die me goed kan helpen
Volgens mij is het gewoon tegengehouden door de duane en ben je je pakje kwijt![]()

Volgens mij is het gewoon tegengehouden door de duane en ben je je pakje kwijt![]()
Bel met de douane en waarschijnlijk moet je dan vertellen wat er in zit, wat het kostte en daarna krijg je een rekening thuis voor de invoerrechten.
Althans zo werkt het in Nederland, al krijg je hier een brief dat je kopie van factuur naar de douane moet sturen.
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:14 ----------
Nah, betekend gewoon dat het bij de douane ligt voor invoerrechten.
Behalve als je wat illegaals probeert in te voeren![]()
Bel met de douane en waarschijnlijk moet je dan vertellen wat er in zit, wat het kostte en daarna krijg je een rekening thuis voor de invoerrechten.
Althans zo werkt het in Nederland, al krijg je hier een brief dat je kopie van factuur naar de douane moet sturen.
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:14 ----------
Nah, betekend gewoon dat het bij de douane ligt voor invoerrechten.
Behalve als je wat illegaals probeert in te voeren![]()
Of bel naar het bedrijf die normaal zou leveren (bv DPD)
Allright dus ik moet gewoon ff bellen naar de douane? En die invoerrechten hoeveel kost dat normaal?
Allright dus ik moet gewoon ff bellen naar de douane? En die invoerrechten hoeveel kost dat normaal?
Invoerrechten is gewoon gelijk aan de btw.. Soms nog extra douane kosten van 10 euro ofzo.. Staat vast wel ergens op internet te vinden (site van belgische douane?)
En ja denk dat je het gewoon ff uit moet leggen, voor het zelfde geld zeggen ze dat je ook een brief krijgt waar uitleg in staat of ze vragen ter plekke wat er in zit.
![]()
Je kan het opzoeken, voor sommige spullen geld een lager tarief en voor anderen een hoger (in nl iig)
En je hebt een max waaronder je gratis mag invoeren.. Dus weet niet hoe duur t was..

Was iets van 70 euro ofzo denk ik.
Niet zo duur dus zou wel k*t zijn als daar plots 30 euro bij komt ofzo.
Vind het gewoon belachelijk dat ik zo lang op iets moet wachten en dan ook nog eens kosten moet betalen aan de douane.
Moving to ' wat heeft vandaag je dag verpest ' topic![]()
nee nee, we lossen het ms nog gelukkig op.
Alleen hebben we wat info nodig over je zusje.
pics?