- Waardering
- 3.423
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Al zeg ik het zelf, ze is best wel een chick:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al zeg ik het zelf, ze is best wel een chick:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Hele dag proefgereden, wat een heerlijke auto
En dit
![]()

Ik vind de x5 beetje wazig rijden![]()
Maar t is wel een ideale auto om hard mee te rijden, als je met 200 komt aanzetten vliegen de meeste zo opzij![]()
Niet zo erg als die ML, dat is gewoon een trekker hiermee vergeleken.

. Bmw mini is toch 1 van de meest leuke autootjes om in te rijden.
Wou tel rooten, eerst backup maken en daarna bootloader erop gooien.. zo gezegd, zo gedaan. Werkt die backup niet op de een of andere manier, alles in fabrieksinstellingen, alle contacten kwijt.. ik dacht, k*t lekker genaaid dus. Dan maar weer alles downloaden en via whatsapp toch nog meeste contacten kunnen terug synchroniseren, gelukkig maar.![]()

Ml nooit gereden, lelijke dingen..
Ik zou wel in die nieuwe mini cooper willen rijden, die snelle. Bmw mini is toch 1 van de meest leuke autootjes om in te rijden.

Een oude vent die me agressief aan het aanstaren was in zijn paarse Renault Twingo en vervolgens met gillende banden wegtrok bij het stoplicht.
Ik lag helemaal plat
Leek een beetje op die grote vent van in de 50 op dbb die mensen ook aanstaart.
wij hadden dat een keer met 3 lui in een golfje, dik boos kijken en gebaren van kom dan, die trokken ook met veel kabaal... 

hahaha, kijk die apple gebruiker eens jelly zijn.Waarom zou je je tel rooten? Android was toch open?
![]()

Is hetzelfde als op de PC van het gezin te zitten terwijl alleen je pa admin rights heeft. Meeste functies werken wel voor je, maar voor sommige dingen heb je die admin rights nodig
dus ja.![]()

achja, als het er op aan komt welke type beter is, dan weten we beide dat het android is.![]()