XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Echt he :roflol:

Scholen kunnen je niet eens verplichten na te komen zolang je maar aan je minimaal aantal uren komt per jaar. Omdat je leerplichtig bent kunnen ze je ook niet van school af sturen.. Nouja, wel als ze een goede reden hebben maar daar valt niet nakomen niet onder.

wat een onzin is dit weer man

Echt he :roflol:

Scholen kunnen je niet eens verplichten na te komen zolang je maar aan je minimaal aantal uren komt per jaar. Omdat je leerplichtig bent kunnen ze je ook niet van school af sturen.. Nouja, wel als ze een goede reden hebben maar daar valt niet nakomen niet onder.

Gast, wtf zeg je nou???

Nee, mogen ze niet. Wanneer je geen startkwalificatie hebt mogen ze je niet van school af sturen zonder geldige reden omdat je leerplichtig bent. Zou de school dat wel doen verzuimen ze hun taak.

Vriend van mij moest om 1 of andere onzinnige reden nakomen (niet maken van huiswerk) en toen hij dat weigerde heeft de school hem geschorst. Zijn ouders hebben toen een advocaat in de hand genomen en toen bleek dat scholeneen hele goede motivatie moeten hebben willen ze een leerling van school sturen.

Ze kunnen niet zeggen: jij maakt je huiswerk niet dus sturen we je van school af. Wanneer er echt een goede reden is, zoals drugsbezit, geweld enz mogen ze het uiteraard wel.

Tot een X uur volgens mij. Vroeger moest je tot 4 uur beschikbaar zijn voor school, tegenwoordig is dat wat langer.

Ja of je gedraagd je gewoon en doet wat er van je verlangd wordt. Je zit daar voor jezelf. Al die amerikaanse cowboy verhalen worden echt oud.

Nee, mogen ze niet. Wanneer je geen startkwalificatie hebt mogen ze je niet van school af sturen zonder geldige reden omdat je leerplichtig bent. Zou de school dat wel doen verzuimen ze hun taak.

Vriend van mij moest om 1 of andere onzinnige reden nakomen (niet maken van huiswerk) en toen hij dat weigerde heeft de school hem geschorst. Zijn ouders hebben toen een advocaat in de hand genomen en toen bleek dat scholeneen hele goede motivatie moeten hebben willen ze een leerling van school sturen.

Ze kunnen niet zeggen: jij maakt je huiswerk niet dus sturen we je van school af. Wanneer er echt een goede reden is, zoals drugsbezit, geweld enz mogen ze het uiteraard wel.

:roflol: slome henkie die je bent. school is gewoon baas over leerling tot 5 uur, denk je nou echt dat de gemiddelde ouder het goed vind dat een kind niet gaat nablijven, mooi sprookjesverhaal

:roflol: slome henkie die je bent. school is gewoon baas over leerling tot 5 uur, denk je nou echt dat de gemiddelde ouder het goed vind dat een kind niet gaat nablijven, mooi sprookjesverhaal

Bij ons is de regel: Niet nakomen zonder geldige reden=verdrievoudiging van je straf;)

Wel erg veel in aanraking met justitie hij en ze vrienden. Sprookjesverhalen stapelen zich wel een beetje op.

Bij ons is de regel: Niet nakomen zonder geldige reden=verdrievoudiging van je straf;)

ik was vanochtend te laat maar heb mezelf eruit geluld zodat ik niet hoefde na te blijven. niks van gehood dus toch geen half uur nablijven. vriend van mij had zo ook een keer een lulverhaal op gehangen maar toen kreeg ie de decaan op zijn nek, hoppa in totaal 6 uur nablijven

:roflol:

De baas over leerlingen tot 5 uur? Geloof je het zelf?

En zijn ouders pikte het niet dat hij moest nakomen omdat hij zijn huiswerk niet gemaakt had, mede omdat hij een goede reden had om zijn huiswerk niet gemaakt te hebben.

Dan worden de ouders gebeld!!

Lekkere rug training gedraaid, wat PR's gezet. En dat voor mijn minst favoriete spiergroep, feels good.

Wel erg veel in aanraking met justitie hij en ze vrienden. Sprookjesverhalen stapelen zich wel een beetje op.

Er was mij verteld dat ik van 14:10 tot 16:30 moest nablijven. Zijn bij ons 3 lesuren.
v3k112.png

Dat er maar 2 uur op het rooster staat kan ik ook niets aan doen. Op het rooster staat 14:10tot16:10

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 17:29 ----------

:roflol: zulke dingetjes..
En als je dan nog niet komt? Dan wat?

Ouders bellen, als die niet ingrijpen word je geschorst.

Ik zie door de bomen het bos niet meer kerel.

Je vrienden slepen een school voor de rechter omdat hij geschorst wordt (overdreven much? Zoiets kan voor maximaal een week) een vriend ze gezin inclusief je vriend sterven op een rijtje waarop jij vervolgens een miljoen erft oid en zelf zit je in een rechtzaak om een ex. Je zit te zeiken op rijtjeshuizen, mbo'ers weet ik het wat. Je kent mensen van 18 die meer als 100.000 euro per jaar verdienen zeg je. als iemand zegt 250 km/h moet jij er net weer even overheen met 260 km/h. Wat heb je te compenseren man? Wordt echt vervelend..

zitten jullie nou nogsteeds te bishen over dat 200km/h?

Terug
Naar boven